17. syyskuuta 2012

Reeniä reeniä


E: Nyt ku etelänmatka lähestyy, ei voi jäädä sohvalle makoileen, vaikka kuinka tekis mieli ja syksyn ankeus pukkais päälle. Niimpä mä starttasin tänkin viikon töiden jälkeen kunnolla käyntiin, ensin bodypumpissa hikoillen ja sen jälkeen vielä tän pikkukylän jumpassa toisen tunnin ähkien. Nyt on hyvä olo! Mun piti vielä lähtee Jaanan kans coreileen, mutta sit laiskuus ja ajan puute iski, enkä mä kerinny.

IMG_5265
IMG_5267

Ja voi kuulkaas, mulla on ilouutisia! Ens viikon tiistaina saan taas tän pikkuliaanini kuntoon, eli ihan uuudet jatkot tukkaan. Keskiviikkona ajelen valitseen värejä ja pituutta kampaajalle ja me jo pikkusen suunniteltiin vähän muutoksia tuleville hiuksille. Mulla on jo mielessä sellanen aika kiva visio, millanen siitä sais tulla. Oon taas ihan täpinöissä, kun saan tilata kokonaan uudet jatkot vanhojen tilalle, ne ku oli jo niin huonossa kunnossa.

IMG_5269
                                                 Villasukat oli päivän sana. Hrrrrrr, on niin kylmä jo!! Not nice.

Huomenna on vapaapäivä ja jos ei sada, mä suuntaan mustikkaan! Oon popsinu varmaan puolet äitin mulle poimimista mustikoista ja vadelmista, enkä pärjää koko talvee, jos en täydennä varastoja. Siinä on huomisen plääni. Toinen olis sitte kämpän pakastimen täyttö. Mun kaikki pakasteet odottaa täällä maalla uutta kotia, kunhan vaan saisin aikaseks. Ehkä huomenna.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti