23. syyskuuta 2012

I'm a limousine ridin', jet flyin', kiss stealin', wheelin' dealin' son of a gun. WOOOO!

J: Tulin tässä pikaseen vaan kertoileen mitä mulle kuuluu. Taas yks kuuspäivänen työviikko takana, huh! Eilen päivällä ennen töitä Lotta soitti ja kysy lähdenkö ajeleen laivalla. Hetken mietin ja emmin kunnes katoin ikkunasta ulos ja limusiinihan siellä meitsiä odotti. Lotan joku kamu oli semmosen käyny hakemassa ja me sitte istuttiin coolisti limun takana ja katteltiin ihmisten ilmeitä. Oli hauskaa, en oo nimittäin ennen semmosella vehkeellä liikkunu!

Kuva0939 IMG-20120922-WA0001

Tänään hain mummulta matkalaukun lainaan meidän reissuun. Se ei ollu ihan niin iso laukku ku muistin, mutta enköhän mä saa mun kamat mahtuun sinne. Jos en, niin täytyy sitte Mallorcalta ostaa toinen laukku :-D

IMG_4816 IMG_4808

Joku juttu mulla vielä oli.. Ääh meni mielestä! No anyway mun synttärikekkerit lauantaina lähestyy ja perjantaina mä oon jo kakskyt vee, voi jummi. Yks viidesosa elämästä on kohta takanapäin. Vähä jännää noi synttärikemut; näin jo painajaista kuinka kaikki kyllä ilmesty paikalle mut kukaa ei viihtyny ja lähti heti pois.. Toivotaan että joku ees tykkäis 15 hengen saunasta ja uima-altaasta :---))

IMG_4825 IMG_4802 Nyt pitää mennä kahvitteleen, tai pitäs oikeestaan olla jo matkalla. Heido!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti