12. syyskuuta 2012

How can I go forward when I don't know which way I'm facing? -John Lennon


J: Heti alkuun kaks asiaa mitkä vituttaa ehkä eniten! 1. Oot tosi nälkänen ja kiukkunen, teet ruokaa ja ruoka menee vituiks. Oot entistä nälkäsempi ja kiukkusempi. 2. Katot lämpömittaria; jaaha pihalla on viilee, puempas kunnolla päälle lenkille. Lenkillä huomaat että on sun lämpömittari on huijannu sua, joten sulla on liikaa vaatteita ja kuolet kuumuuteen ja vitutukseen.

IMG_4622

Kolmanneks vituttaa tällä hetkellä eniten toi verotoimiston meininki. Kuinka vaikeeta on vaan lähettää mulle sivutoimen verokortti? Mulla on kaks duunia, tartten kaks verokorttia. Mutta EI, täytyy selvittää KAIKKI bruttotulot vuoden alusta, kelan tuet erikseen sekä vielä sitte se summa paljoko vähennyksiä on menny. Vittujen kevät. Nii, mulla on siis nykyään kaks työpaikkaa. Oon myös siwan kassa nyt :-D

IMG_4593
IMG_4587

Me lähdettiin isin kans sunnuntaina Ouluun. Oli vähä väsyttävä reissu rapeilla 3,5h yöunilla. Menomatka onneks ajettiin vuorotellen, mutta takastulomatka oli ihan kamala. Ajoin edellä navigaattorin kans ja isi tuli uudella autolla peräs. Bemari teki tepposet ja puhallin puhalsi koko 500km kotimatkan pelkkää kylmää. Olin ihan jäässä. No, en ainakaa nukahtanu; kiitos batteryn ja kylmyyden. Kotiin päästyä nukahdin samantien!

IMG_4616
IMG_3937
IMG_4601

Eikai tässä tälläkertaa muuta. Tänään oon siwatöissä ihan loppuun asti, 23.00! Katotaan miten pärjään. Moikka!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti