18. syyskuuta 2012

Mikä on ruskea ja istuu puussa? - Orava


J: Moikkuli! Tulin kotiinkotiin yöks (lyhyempi työmatka aamulla puunaan pönttöjä) joten päätin nyt vielä päivitellä vähä tännekki, vaikkei mulla oikeen oo mitää erikoista sydämellä.
Oon ollu tänään ihan ahkeruuden huippu; olin töis (ahkeruutta sinänsä), pesin pyykkiä, imuroin, tiskasin, sisustin, pesin vessan, tein (lämmitin) ruokaa ja riipasin lenkin vaikkei yhtää huvittanu.

IMG_4667

Mä oon aina rakastanu punasia viinimarjoja; niimpä Mummu anto mulle kipollisen niitä pakkaseen eilen. Laitan niitä rahkaan, mutta koska en saa tarpeekseni niin vedän niitä lusikalla nassuun. Ne on vaan niin hyviä.. Ja parhautta on se, että täällä on pakkasessa vaniljajätskiä ja tottakai siihen marjoja. NAM :--)

IMG_3611
IMG_4724

Meidän etelänmatka se vaan lähenee, kuten Elliinaki on asian täällä maininnu. Samoin kasvaa meikäläisen stressi. En oo koskaa lentäny mihinkään, joten oon ihan varma että tehdään sillä reissulla lostit, eli lentsikka menee poikki ja me ollaan jossain "autiolla" saarella ja siellä on bunkkereita ja sitten niitä "toisia" jajaja..
Toiseks en osaa pakata! En tiä yhtää mitä pitäs ottaa mukaan. Varmaan jotain kesähepeneitä? Ehkä Elliina ja Sanna osaa tässä kohtaa auttaa.
MISSÄ MUN PASSI ON!?
Sit mulla on hirvee stressi siitä, että jos siellä epsanjassa sattuu jotain.. Ollaan niin kaukana kotoo ja kaikkee. Kyllä niitä hulluja siellä helteen keskelläki on. Oon oikeesti ihan vainoharhanen. Ajattelen liikaa.


IMG_3974
IMG_4677

Ei muuta, meen hakeen jätskiä, heippa ja kuullaan taas!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti