20. syyskuuta 2012

when i die, bury me in the clothes of my youth

IMG_4752

J: FINALLY! Löysin kengät. talvikengät. Vuorelliset. Lämpöset. Vihdoin en välttämättä mee koko talvee tennaritvillasukat -yhdistelmällä. Henkkamaukalta siis löysin maiharit. Vihdoin kivan väriset eikä niitä ällöttäviä kiiltonahkakuosisia mitä joka paikka pursuaa.

IMG_4760 IMG_4758

Samassa paketissa tuli myös takki! Vihdoin jotain muuta mun nahka- ja laskettelutakki rintamalle! Jeee, siinäkiin on himo karvanen vuori; se siis varmaan pitää lämpösenä. Oon jo ihan innoissani, tulispa jo kylmä.

IMG_4767 IMG_4772

Nyt ku tässä kerran vaatteista puhutaan, niin mun rakkaista rakkaimmat lempifarkut teki paluun. Mä herätin ne nimittäin takas henkiin viime viikolla. Kyseessä on siis yhdet mun miljardeista mustista farkuista jotka kulahti. Saumoista lähti värit ja musta oli kaukana. Väri haalistu ja hyi miten rumalta ne näytti. Sit mä vaan värjäsin ne mustalla kangasvärillä ja voila , ne on ku uudet ja entistä rakkaammat <3

IMG_4742

Alkaa olla vähä kylmä lenkkeillä.. Takilla ja pitkillä jumppapökillä nyt just tarkenee vielä. mutta saa olla jo pipo päässä. Pitäis varmaan yrittää saada ittensä takas bodypumpin ihmeelliseen maailmaan.. Se vaan on aina yhtä perseestä lähtee sinne eikä YHTÄÄ kiinnostais! Yh, eikä kiinnostais kylmällä olla pihallakaa, eli kyllä se on taas alotettava raudanpumppaus naisten tyylillä. Joo.

Documents IMG_4792

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti