7. helmikuuta 2013

c'est la vie

J: on tekstinpätkä, joka mun iholle eilen hakattiin. Mulla oli teksti jo tiedossa pitkään, mutta alkuperänen paikka oli ranne. Kuitenki about kuukauden päivät sitte tulin toisiin aatoksiin ja lopullikseks paikaks tuliki ranteen ulkosyrjä.
Olin kuvitellu sen kivun ihan erilaiseks. Elliina sano, että se on ku puukolla viillettäis, mutta musta se tuntu enemmänki siltä ku ois nypitty ihokarvoja jostai yber herkältä alueelta. Toki luun kohdasta nippas aina aika mukavasti..
Kauaa ei menny ku kuva oli iholla ja oon tosi tyytyväinen! Nyt vaan helosania hulluna! hii

IMG_7218

Maanantaina mä otin itteeni niskasta kiinni. Mä menin pumppiin! Oon käyny siellä viimeks kerran viime kesänä ja onneks menin! Mulla on ollu joku ihme kynnys mennä takas sinne, mutta niin mä vaan coren jälkeen jäin nostaan rautaa. Ja oli kivaa! Ohjelmaki oli aika iisi, joten oli helppo pysyä messissä tauon jälkeen. Ja hyvä fiilis jäi!

collage

Loppuviikolle ei oo oikeestaan mitää pläänejä. Elliina suuntaa leville ja meikä jää pitään taloo pystys. Viikonloppu menee varmaan semirauhallisis merkeis, vois melkein vuokrailla vaikka jonku leffan ja olla pitkästä aikaa täällä kämpillä. Muutama päivä ois duunia ja sit alotellaan uutta viikkoo taas.

Nyt taidan suunnata aamupalan kautta sauvakäveleen. Illalla ois kyllä pumppi, mutta mun yläkroppa on niin jumissa viä edellisestäki, että odotan suosiolla ens maanantaihin! Jee!

IMG_7283

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti