14. helmikuuta 2013

It's not much of a life you're living, it's not just something you take, it's given

J: en tiä tajuuko toi naapuri, että toi seinä on ku paperia. Se huudattaa musaa puol kolmeen viiva kolmeen yöllä, melkein täyziä, ja mä en saa nukuttua. Heräilen kaikkiin mahdollisiin ääniin ja muutenki mun on vaikee nukahtaa jos on ääniä ympärillä. Sieltä kämpästä kuuluu _kaikki_ äänet meille; yskiminen, askeleet, suihku, vessanpöntön kannen laskeminen, vesihana, avaimen laitto lukkoon, KAIKKI. Jos mä en saa tänää nukuttua, nii voin luvata että oon tua oven takana huutamas pää punasena.

Nyt on ollu tosiaan aika paljo duunia tällä viikolla, huomenna vihdoin vapaa. Huomisen pyhitän siivoukselle ja koska Elliina ei oo kotona, joudun pyyhkiin pölyt ensimmäistä kertaa tässä kämpässä. Että mä sitte vihaan sitä pölyjen pyyhkimistä, vessanki siivous on ihanaa siihen verrattuna.

Vedin muute tänään himassa bodycombattia jonku youtube videon avustuksella, missä äijät sepitti brittiaksentilla ohjeita englanniks. Terve että hiki virtas, se oli aika kivaa! Sitä pitäs mennä joskus oikeestikki kokeilee johonki.

Mutta ei nyt tän huikeempaa. Taidan alkaa ottaa unta palloon, jos armas seinänaapurini sen mulle suo. Näkemisiin ja kuulemisiin, heippa!

collagegg

hyvää ystävänpäivää!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti