1. helmikuuta 2013

jehna mikä uni

J: Mä näin pitkästä aikaa hyvää ja vähän outooki unta. Muistin sen tossa äsken lenkillä ja aloin nauraa ja olin että cool :-D
Mä nimittäin seurustelin viime yönä 80-luvun nikki sixxin kans! Se on nimittäin ollu tosi tosi söpö silloin ja no, ei se vanhemmitenkaa mikää hrvitys oo. Tommonen ihana babyface ja ah, miehen pitää muutenki olla vähä kova jätkä! Me whatsapattiin paljo toisillemme ja nyt tajuan miks mulla oli aamulla whatsappi auki.. Mutta kaikenkaikkiaan meillä oli hyvä suhde ja hauskaa yhdessä sekä olin myös sen ensimmäinen, viimenen ja ainut vaimoke! :'D

collage
kaikki googlestaaaa

Eilen mulla oli tylsää joten hurautin tonne tampereelle päin vähä kierteleen ja katteleen. Mukaan ei tarttunu oikeen mitää mainittemisen arvosta, mut tonnikalasubin kävin syömässä ja se on vaan aina yhtä hyvee! Illalla oli taas kauhee lumipyry ja räntäloskapaskakeli, joten koko päivän mielessä ollu iltalenksu jäi sitte tekemättä.

Mulle tuli tälle illalle töitä. Mutta! Ei siwaan vaan valtsuun! En oo siellä vielä ollukkaa, joten vähä jänskää miten menee. Onneks ei tarvi olla yksin, että siellä kuitenki joku on meitsin kans.

Viikonlopuks taidan jäädä taas maalle porukoille. Siitä on vähä lyhyempi matka huomenna duuniin ja nyt ku pakkastaki on tullu takas, vois käydä vaikka järvellä hiihtämäs :-)

Nyt syömään, heipat!

Kuva1570

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti