21. helmikuuta 2013

When you stop doing things for fun you might as well be dead -Hemingway

E: Arki on lähteny taas rullaileen omalla normi rytmillään. Pari viimepäivää on koostunu lähinnä siitä, et väkisin liian aikasin ylös, aamulenkki ja töihin. töistä kotiin, ruokaa, iltalenkki ja tietokoneen kautta nukkuun. Eli Ellylandiaan ei siis mitään kummempaa.

Jaanan tän päiväseen postaukseen viitaten, joo, puhuttiin eilen opiskeluhommeleista ja mahollisista suunnitelmista. Kohta alkaa haku ja mä en oikeestaan vieläkään tiedä varmaks mikskä mä haluaisin opiskella tai mitä mä haluaisin isona tehdä. Heitän jokapäivä ilmoille uusia ideoita ja vanhatki kummittelee vielä jossain mielenperukoilla. Pitäs nyt ryhdistäytyä näiden asioiden kans.

IMG_7534

Lisäks mä heitin ilmoille eilen yhden ehkä järjettömän, mutta hyödyllisen suunnitelman, tai idean. Oon tässä vähä funtsinu, että voisin muuttaa kesäks takas kotiin. Sais oikeesti säästettyä rahaa, jota oon ihan liian kova tuhlaan, ja jota sit opiskellessa varmasti tarvii. Eihän mulla sielä kyl enään oo edes omaa huonetta, mutta kyllä nyt yhden kesän nukkus vaikka olkkarissa. Toisaalta, jos mä en meekkään syksyllä opiskeleen, sit pitäs löytää täältä ehkä uus kämppä, mut toisaalta sit olis kaikki paikat auki ja vois muuttaa mihin vaan. Tai sit mä vaan jään tänne, enkä muuta mihinkään. Katotaan kuin käy.

collage123 IMG_0652

Nyt alan väsäileen huomisia työeväitä ja sit ehkä viel iltalenkille, moi!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti