21. helmikuuta 2013

Tiedät et Elvis oli vaaleetukkainen, se vaan värjäs sen

J: hirvee stressi ja panikointi päällä ja huonojen unien yö takana. Puheltiin eilen Elliinan kans kaikkia koulujuttuja ja muita läpi ja mä oon yötä myöten tähän hetkeen ajatellu pelkästään niitä. Ku mä oon ny vihdoin päättäny hakee kouluun. Ajattelin ehkä jatkaa metallialaa, noin niinkun insinööriks. Mutta koska mä oon ihan paska matemaattisis aineis, niin oon jo ihan varma, etten tulis pääsykokeis pärjään joten päätin sitte jo luovuttaa ja unohtaa sen. Ja sitte mua alkaa nyppiä ohimoilta oikeen kunnolla, koska ainut mitä _oikeesti_ haluan, on poliisikoulu. Sinne en pääse huonon näön takia saati mun ybersuperhuono hämäränäkö, ja en usko että kovin hyvin kuntotesteissäkää pärjäisin. Kaikki mitä haluaa on nounou. Nyt on niin turhautunu olo, että oon valmis viettään vaikka koko elämäni jossain helvetin siwan kassalla.

collagexx

Lotta houkutteli mua ottaan tohon pestille salikorttia ja se kuulostas kyllä aika kivalta. En oo koskaa ollu salilla mutta Lotta on ollu, joten se osais sitte vähä neuvoo ja helpatakki mua niiden laitteiden kans. Oon nyt niin happy ku oon käyny siel pumpissaki, että kyllä salilla käyntiki kelpais.

IMG_7518 – Kopio Kuva1711

Tänään vielä juokseen parit asiat tohon kylille, muutama tunti Top Gearin (sarjojen parhaimmistoo btw) parissa ja porukoille kattoon jos siä ois ruokaa tarjolla. Sitte taas illasta sinne kuuluisalle siwan kassalle. Nyt heitän jumppavermeet niskaan, suuntaan youtubeen ja laitan bodycombatin pyörii. Nii, ja aattelin ite vetää mukana.

collage

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti