9. helmikuuta 2013

you wan't to ride my bicycle

J: kotihiiri täällä moi! Mun viikonloppu on ainaki tähän asti, jollei jostain syystä jotai maatamullistavaa tapahdu, menny ihan maalla kotona ja kämpillä. Eilen oli töis pikku palaaveri jonka jälkeen lähin ärrän kautta porukoille. Vuokrasin expendables 2 leffa, josta olin kuullu pelkkää hyvää ja koska ykkönen oli niin hyvä, koin tän hyväks valinnaks. Iskä ja Janne katteli rainan mun kans, ja oli se kyl puheitten kaltanen! Siis hyvä :-D

Aikasi nukkuun ja aikasi tänä aamuna ylös. Selkä ihan jumissa eilisen kuntotestin takia, mut jauhelihakeitot naamarii ja lenkille. Koululla oli tuhannen kilsan hiihto ja törmäsimpä lenkin varrella pappaan, joka oli menos sinne kerään kilometrejä että tulee tonni täytee.
Sit töihin ja nyt mä oon tässä. Kattelin putouksen ja koska ei oo väsy, aattelin vetää pupumuroja ja kattella vaikka jonku leffan, jos netti suostuu toimiin moitteettomasti.

Huomennaki kissan kirkues ylös. Pitää hakee Janne jumalanpalveluksesta (riparijuttuja) ja lähtee kuskaan sitä puhelinkaupoille. Huoh.. Maanantaina alkaiski sit VIIS päivänen duuniviikko, aika luksusta :)) 

collage65

Kivaa lauantai-iltaa allihuuppa!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti