3. helmikuuta 2013

hiihtämään hiihtämään

J: Heellou. Iskä lähti äsken kylille ja pyysin sitä tuomaan mulle jaffaa. Jotenki mulla on semmonen olo, että se unohtaa kuitenki, mä jään jaffoitta ja teen tuskallista kuolemaa mun hedarin kans.
Äiti pyyteli mut hiihtään sen kans vähä myöhemmin ja no, sehän passaa. Ei oo paljoo pakkasta ja pihalla näyttääki ihan kivalta. Toivotaan, että koululla olis edes jonkimmoinen latu.. Eilen kuitenki oli aika mojova lumimyräkkä.

Taas takana yks kiva viikonloppu. On ollu ihan hassua ja outoo, ku oon päässy harvinaisen aikasi _viikonloppuna_ töistä. Normaalisti on pitäny lauantaisi hirveellä kiirellä pistää tassua toisen eteen että ehtii laittaa ittensä ennen baariin menoo, ku pääsee vasta 23.15!

Lupauduin myös äitille lähtee sen kans käymään karvias mummulas. Käydään viemäs mummun haudalle kynttilä ja sitte äitin veljiä morottaan. En oo aikoihin käyny siellä, joten ihan kiva mennä pitkästä aikaa.

Nyt katon jakson gossippia ja oottelen että ruoka valmistuu. Heippa!

IMG_7059 IMG_7107 IMG_7033 IMG_7001 IMG_7115

2 kommenttia :

  1. Mikä ihme hedari ja vielä sunnuntaina ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä.. en keksi kyl mitää syytä tälle. varmaa joku krooninen sairaus, ku ilmenee aina sunnuntaisi :s

      Poista