20. helmikuuta 2013

eniten vituttaa kaikki

J: ny alko Ellyn pedistä tuhina, saatan uskaltaa alkaa näpytellä näppäimistöllä, jonka naputus kuuluu varmaan naapuriin asti. Mä oon taas pari vimppaa viikonpoikasta vaan ajatellu ja ajatellu ja on vaan vituttanu niin ettei veri kierrä. Ja te saatte ny osanne mun ketutuksesta.
Mikä mun ohimoita sitte oikee raastaa? Bensan hinta, kukkaros asustava matti, maidon hinta, mun tuoli joka on jumiutunu matalimmalle tasolle eikä nouse ei, auto pitäs katsastaa, mies jota koirakski kutsutaan, meidän patterit, puhelimen takakuori, ruoka on pahaa ilman maitoo, laskut, huonot klementiinit, jauhomaiset omenat, netin pätkiminen ja sohjopaskakeli. Siinä teille pari esimerkkiä. Näin. Mulla on vissii maanantaisyndrooma tiistain ja keskiviikon välisenä yönä. ..You said what? (ehkä tää tästä.. ku saan aikaseks haettua maitoo kaupasta)

Täs teille vastapainoks avautumisentapaselle ilonen kuva. Heippa!

IMG_6564

2 kommenttia :