11. helmikuuta 2013

Leviltä moi

E: Täälä ollaan, Levin kivoissa talvimaisemissa! 11 tuntia junassa meni melkein kokonaan unessa ja ohi ihan hujauksessa, onneks! Kaks kokonaista päivää kohta takana ja mä niin nautin tästä! Ei oikeesti kiire mihinkään, ei töitä, saa tehdä mitä huvittaa ja millon huvittaa, saa nukkua ja saa ulkoilla, pääsee urheileen ja huomenna alkaa mun lasketteluni.

juna IMG_7392 IMG_7390 IMG_7385 collage collage

Eilen me käytiin Maren ja Eetun kans pulkkamäessä, mutta 26 astetta pakkasta oli vähän turhan kylmä siihen hommaan, eikä me sielä tarjettu ihan montaa tuntia hurjastella. Tänään me suunnattiin aamusta Levin uudelle salille ja otettiin sinne kolmen päivän liput. Aamu vierähti sielä kuntosalin puolella vääntäen ja sit tultiin mökille vähä haukkaan jotain purtavaa. Viiden aikaan me lähdettiin uusiks salille ja sielä ensin tanssitunti ja sen perään mä jäin vielä intervalli steppitunnille, joka oli kyllä aika kivan tehokas ja sielä sai sopivasti hien pintaan. Mulla oli sykemittariki messissä ja kaloreita kulu tänään wellnes centerillä semmoset 1235, aika cool! Plus tietty autoo kun täälä meillä ei oo, kaikkialle kävellään. Eli ei mee loma ihan vaan syömiseks ja löhöömiseks onneks. Eikä tarvi pelätä, että tullaan täältä joku kymmenenkiloo painavampina ja jäätävä reppu mukana takas.

collage1 collagee IMG_07401 IMG_075911

Ja vaan ehkä mä pystyn tähän. Oon hukannu mun laskettelumonot. Mä jätin ne viimevuonna tänne mökille, ku en jaksanu raahata niitä takas. No, sit ne ei kulkeutunu mun suksien mukana takas etelään, vaan jäi vieläkin tänne. Nyt mä luulin, että ne venaa mua tuolla varastossa, ku meen niitä hakeen. Mutta kappas, sauvat löyty, monoja ei näy. Nice. Ne on varmaan jossain vaiheessa kulkeutunukki tonne kotikonnuille takasin, ja mä oon täälä ilman monoja. Ei auta ku marssia homenna elämäni ekaa kertaa suksivuokraamoon vuokraan monoja. Mutta niin kivaa päästä taas kunnon mäkeen! Huomenna olis siis ohjelmassa päivä rinteessä, ilta salilla. Kivaa!

Lauantaina me myös vähä yritettiin käydä viihteellä, mutta koska oltiin niin väsyneitä, ei alkoholin nauttimisesta tullukkaan oikein mitään ja me luovutettiin ja jorailtiin ihan selvinpäin wanhassa porossa. Sielä soi Robinin puuttuva palanen-biisi ja yks poika otti mua kädestä kiinni ja tokas "Sä oot mun puuttuva palanen.. Eks ollu hyvä?!" "Joo oli, ihana! Mutta mun palaset menee jo tuola". Olipas hassu kaveri. 

collage32 collage98 IMG_7436 IMG_7443
Ja nyt mä lähden tytsyjen kans saunomaan, palaillaan! 


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti