28. helmikuuta 2013

kaks tikkiä ja muuta kivaa

IMG_7594

E: Joo, ahersin eilen vähä blogin parissa tarkotuksena postailla jotain liibalaabaa, mutta jotenki mun huomio karkas muualle ja aloin muokkaileen ulkoasua. Toi html-koodin muokkailu ei oo ihan mun vahvinta alaa, mutta kyllä mä ihan hyvin onnistuin, eiks vaan? Ja kyllä siinä aikaaki meni. Mua on jo häirinny pitkään, ku meidän blogi ei miellyttäny mun silmää enää, joten vihdoinki sain tehtyä asialle jotain. Viä ku sais tota banneria vähä uusittua.

Musta on tullu ny viimeaikoina vähä laiska epäsosiaalinen mölli. Oon opetellu kunnon unirytmiä, nimimerkillä viikonloppuna nukkumassa viimestään kello kymmenen, ja arki-iltoina mielellään vielä aiemmin. Oon saanu itteni sen avulla revittyä aamulenkille vähintään neljänä aamuna viikossa ennen töitä, koska töiden jälkeen en ikinä kerkiä. Muutenki oon vaan ollu töissä ja möllöttäny yksin kotona. Perjantaina käytiin porukalla pumpissa ja sain pitkäastäaikaa ihan huippuhyvän pumpin väännetyks! Olin niin innoissani menos maanantaina jatkaan samaan malliin, mut kuinkas kävikään.

Mulla oli maanantaina lääkäri aamulla kello 8. Siel multa poistettiin alaselästä selkärangan kohdalta luomi ja laitettii kaks tikkiä. Paikka on niin kiva, että nyt mulla on liikuntakieltoo ja muutenki pitää olla varovainen, jos ei halua isoo arpee. Neljä päivää takana ja alkaa pikkuhiljaa pelkkä lenkkeily hajottaan. Mä haluan jo juokseen, pumppiin, jumppaan ja salille! Ainoo mikä tässä vähä lohduttaa on se, ettei viikko oo ihan niin paha aika ku viime kevään kuuden viikon saikku ja käsi kipsissä. Ens maanantaina pitäs mennä poistaan nää ompelukset ja mun elämä saa jatkua.

IMG_7564 IMG_7568 collage

Tänää mä hyppäsin töiden jälkee Jaanan kyytiin, ku se lähti töihin, ja tulin visiitille maaseudulle. Käytiin sohvin kans lenkillä, ku oli nii kiva auringonpaistekki. Tänään kyllä pitäs vielä palata takas kämpille ja olla ajoissa nukkumassa, huomenna on taas aikanen herätys.

IMG_7593 IMG_7601

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti