8. helmikuuta 2013

Vihdoinki, talviloma!

IMG_7318 IMG_7315 E: Ihanaa, mun talviloma alko tänään! Aamuvuoro takana, pakkausta takana, pumppi edessä ja sit illalla suunnataan rautatieasemalle. Mä siis vietän ens viikon Levillä tyttöjen ja Eetun kanssa. Tää reissu on tullu ihan sika nopeeta ja mä en edes oikeen oo mitenkään erityisesti laskenu päiviä tai odottanu malttamattomasti tätä. Mutta nyt alkaa tuleen se lomafiilis ja alan oikeen hihkua ilosta ku pääsee lasketteleen, hiihtään, ulkoileen ja rentoutuun Lapin kivoihin maisemiin. Jee!

Nyt pitäs heittää vielä vikat kamat jo ihan täynnä oleviin kasseihin ja lähtee viel kylpylään pumppiin. Tein eilen jo suurimman osan pakkailuista, että kerkiän tänään käymään heittämäs vikat treenit täälläsuunnalla ennen lähtöö. Me mennään junalla Tampereelta Kolariin ja ollaan siis koko yö junassa. Mä väsäsin äsken vielä aamupalan junaan, ja koska oon niin ihana sisko, keitin myös Eetulle kananmunia mukaan, jossei sillä oo mitään fiksua mukana!

IMG_7323 IMG_7320 IMG_7330 Nyt mä nautin mun välipalani ja sit menoks, palaillaan!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti