17. helmikuuta 2013

J&E: haastejuttu

Anni haasto meidät tämmöseen jo monissaki blogeissa näkyneeseen haasteeseen: 

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

11. faktaa Jaanasta: 

1. Oon pureskellu mun kynsiä niin kauan ku muistan. Miten kauas voi muistaa? 15 vuotta?

2. Parasta mussa on mun hiukset. Näytän mielestäni huomattavasti kivemmalta, ku saan hiukset hyvin.

3. Musta on mun lempiväri. Varmaan yks kolmasosa mun vaatteista on mustia.

4. Muutettuani pois kotoo, aloin stressata hirveesti painoo ja syömisiä. Nyt en oo käyny vaa'alla aikoihin ja päätin, että syön miten haluan ja heti on parempi fiilis taas!

5. Vihaan pölyjen pyyhkimistä ylikaiken. Se on jotenki niin ylitsepääsemätön homma ja eih, ei kiinnosta.


6. En osaa tehdä ruokaa, en viitti opetella eikä kiinnostakkaa. Toinen asia, mitä kohtaan en tunne mitää mielenkiintoo.

7. En voi sietää sitä, että jonku jalat nilkoista alaspäin koskettaa mun jalkoja nilkoista alaspäin. En tietenkää mieti sitä 24/7, esim jonku pojan kans, mut muuten se inhottaa mua ihan hirveesti ja pystyn miettiin sillä jalkojen kosketushetkellä vaan sitä.

8. Mulla on ahtaanpaikankammo.

9. Poikkileikkauskuvat ällöttää mua aivan järkyttävän paljon. Välillä jopa Elliinan banaanit jotka se on halkassu, ihnottaa mua. Siis minkään sisälle ei vaan kuulu nähdä. Varsinkin luiden poikkileikkaus"kuvat" on aika paha.

10. Toivoisin joku päivä pääseväni poliisikouluun.

11. En osais elää ilman ystäviä.
collagejjjjjjj

Ja Jaanan vastauksia kysymyksiin: 

 1. 3 luonteenpiirrettä, joita arvostat ihmisessä?
Huumorintaju, luotettavuus, kuuntelun halu

2. Oletko käynyt ulkomailla, missä? Haluaistko lähteä jonnekin?
Ainoostaan Ruotsi, Viro ja Mallorca. Nii ja Mallorcalle mennes poikettiin Amsterdamissa, eli Hollanti. Ja ehdottomasti haluan Magaluffiin uudestaa, jos jollekki on jääny epäselväks :D

3. Harrastuksesi?
Satunnaiset jumppailut ja lenkkeilyt.

4. Kesä vai talvi?
Kesä, vaik talvella voi hiihtää eikä oo niin kuuma..

5. Seurusteletko, kuinka kauan olet seurustellut?
En seurustele

6. Tulevaisuuden suunnitelmiasi?
Hakee kouluun ja saada työpaikka

7. Aamu vai ilta?
Ilta

8. Lempiasusteesi?
Ähh, en harrasta semmosia :D

9. Bravuuri ruokasi?
Tonnikalaa monessa eri muorossa ala Jaana

10. Aiotko mennä ensi kesänä joillekin festareille, minne?
Anna pitäs ainaki viedä himosjuhannuksee!

11. Lempivaateliike?
Stradivarius jonka bongasin Palmassa ja johon hukutin rahani.

collageZFF

11. faktaa Elliinasta

1. Mun ehdoton haaveammatti lapsena oli salapoliisi. Se oli jotenki niin jännän ja upeen kuulonen ammatti.

2. Mä en kestä täyttä hiljasuutta. En osaa ikinä olla kotona niin, että mulla ei olis musiikit tai telkkari päällä. En tykkää ku hiljasessa kämpässä kuuluu jotain epämääräsiä narahduksia tai muita pelottavia ääniä. 

3. Pelkään perhosia. Kaikki hämähäkit ja pikkuötökät menee, eikä inhota oikeestaan ollenkaan, mutta perhoset on jotain ihan kamalaa. Ne on karvasia, räpyttelee ja hyökkäilee päälle. En voi olla rauhallinen, jos tiedän, että esim. sisälle on tullu perhonen ja se liihottaa jossain. 

4. Rakastan kaikenlaisia shortseja. Voi ku niitä vois käyttää ympäri vuoden. Ja melkeen mitä lyhyemmät, sitä kivemmat. 

5. Oon aina menossa. Mulla ei oikeestaan koskaan oo päiviä, jolloin mulla ei olis mitään suunnitelmia tai aikatauluja mihinkään. Kaikki vapaapäivätki pitää yleensä käyttää hyödyks, ja ihan huomaamattaniki suunnittelen jo jotain menoja, vaikka pitäis vaan höllätä. Aikataulutan ja suunnittelen kauheesti tulevaa ja  en vaan osaa olla paikallani. 

6. Musta on tullu aikamoinen siivousnatsi. Mua häirittee, jos tavarat ei oo paikoillaan ja jos joku paikka on vinksallaan. En voi olla rauhassa kotona, jos sielä on liian sotkusta. Kannan aina kaikki Jaanan levällään roikkuvat tavarat kasoille sen sängylle tai pöydälle ja sillä varmaan menee viel joskus hermot muhun.

7. Vihaan mun lyhyitä hiuksia. En tykkää niistä yhtään ja siks otan aina pidennykset uudestaan ja uudestaan, vaikka päätän olevani hetken ilman niitä. Tykkään vaan pitkästä tukasta paljon enemmän.

8. Mulla on uus tatska-aika maaliskuun lopussa, eikä mulla oo vielä oikeestaan tietoo mitä otan ja minne. Vaihtoehtoja kyllä löytyy, mutta ei mitään täydellistä. 

9. Oon aina myöhässä. Vaikka varaisin kuinka paljon aikaa itteni laittamiseen ja lupaisin olla ajoissa, se toteutuu tosi harvoin. Onneks kaikki osaa jo odottaakki, että oon liiotellu nopeudessani. Jotenki se aika vaan aina katoo. Työt on ehkä ainoo, mihin osaan mennä ajallaan. 

10. Mä haluaisin kovasti opiskeleen, mutten oo vielä keksiny, mistä löydän motivaatioo pääsykokeisiin lukemiseen. Tulevaisuuden suunnitelmat on kyllä aikalailla täysin auki vielä. 

11. Mä voisin elää jätskillä. Rakastan sitä ylikaiken ja voisin syödä sitä vaikka joka päivä. Onneks oon kuitenki niin fiksu, etten ikinä osta sitä kotiin, vaikka kuinka tekis mieli. Oisin muuten varmaan vielä isompi.

collage

Ja Elliinan vastaukset kysymyksiin: 

 1. 3 luonteenpiirrettä, joita arvostat ihmisessä?
empaattisuus, huumorintaju ja sanotaan nyt vaikka myös uskollisuus

2. Oletko käynyt ulkomailla, missä? Haluaistko lähteä jonnekin?
Joo oonhan mä. Malta, Turkki, Teneriffa, Norja, Ruotsi, Viro, Tanska, Ranska, Unkari, Englanti, Sardinia, Kypros, Rodos, Mallorca. Ja uusiks haluan ehdottomasti Magaluffiin ja sit haluisin käydä ainaski Thaimaassa, Amerikassa ja Australiassa. 

3. Harrastuksesi?
No kaikenlainen jumppailu ja urheilu.

4. Kesä vai talvi?
Kesä. Saa käyttää shortseja, ei tarvi pukee paljoo ja aurinko paistaa ja on lämmin. Voisin jatkaa tätä listaa loputtomiin. Talvessaki tietty on laskettelu ja hiihto, mut kesä silti. 

5. Seurusteletko, kuinka kauan olet seurustellut?
Emmä. 

6. Tulevaisuuden suunnitelmiasi?
No ei mulla oikeen oo mitään suurempia. Opiskeleen joskus ja muutto pois täältä pikkukylästä.

7. Aamu vai ilta?
Ilta todellaki. Vihaan aamuja enemmän ku mitään ja aina ku mahdollista nukun niiden ohi. En vaan pääse aamusin ylös ja oon kiukkunen.

8. Lempiasusteesi?
öö mun siistit hatut. En kyllä jostain syystä käytä niitä ikinä, vaikka tykkäänki niistä :D

9. Bravuuri ruokasi?
Hah, varmaan niinki erikoinen ku jauhelihakastike.

10. Aiotko mennä ensi kesänä joillekin festareille, minne?
No himosjuhannus olis suunnitelmissa ainaki. 

11. Lempivaateliike?
Bershka. Voi ku se ois Suomessaki.

collageadAD

Ja sitte meidän kysymykset haastetuille: 

1. Mitä söit viimeksi?
2. Millaset onkaan sun lempikengät?
3. Onko sulla salaista pahetta?
4. Karkit vai sipsit?
5. kerro yksi unelmasi.
6. Löytyykö outoa tapaa?
7. Lähdet roadtripille. Saat valita mukaas neljä ihmistä, ketä ne olis?
8. Lempparieläimesi ja miksi juuri se?
9. Suurin saavutuksesi?
10. Lempipaikka Suomessa?
11. Mitä tekisit jos voittasit lotossa, neljä asiaa?

Ollaan nyt vähä rebel ja haastetaa vaa viis; KukkisMaaretHennaTutta sekä Kaisa.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti