7. maaliskuuta 2013

A day without sunshine is like, you know, night. -Steve Martin

J: moiksun moiksun. Tän viikon eka vapaapäivä on tänään. Tiistainaki piti olla, mut jouduinki kolmeks tunniks tuuraileen yhtä työkamua. Mä en oo tehny tänään oikee mitää spesiaalia, annoin itteni nukkua kerranki kymmentä pitempään, jopa yhteentoista. Vedin puurot naamarii, kattelin jakson gossippia, vähä jumppaa, lenkkikuteet niskaan ja lenksulle, pyykkivuoren vallotus, tiskaus, hernekeittoo ja kaupas käynti.

Nyt mä oon tässä ja aattelin viettää loppuillan tv:n ääressä. Tajusin tänään, et mulla on ihan ikävä telkkarin kattomista. En oo viettäny telefuunkkenin ääres minuuttiakaan putouksen finaalin jälkeen. Mulla on ihan ikävä ankkadynastiaa, huutokaupan metsästäjiä, alaskan poliiseja, ncis rikostutkijoita, poliiseja, l.a. inkkiä.. ja monia muita!
Olkkari on tossa metrin päässä ja mulla on kauhee hinku telkkarin ääreen. Tuijotan sitä varmaan aamuun asti tänään! On tylsää ku ei voi iltasin kattella hyviä sarjoja (saati käydä jumpalla) ku oon niin monet illat töissä :-(

Tiedän, että teitä kiinnosti ihan hirveesti mun avautuminen mun tv:n ikävöinnistä. Hah. Mutta nyt on jo kello sen verran, että telkkarista tulee mm. kolmas kivi auringosta ja talent usa. heippa!

IMG_7701

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti