20. maaliskuuta 2013

Luck doesn't bring everything to your doorstep. You have to chase after your dreams.

J: Selailin ja tutustuin äsken vähä amkhaku.fi osotteeseen ja valkkailin jo ne koulut valmiiks mihin haluan ja aionki hakee. Mun kaikki todistukset ja muut paperit sattuu vaan oleen kämpillä parkanos, eikä täällä maalla, joten haku saa nyt odottaa muutaman päivän. Vitsit miten hienoo oiski päästä opiskeleen, mutta oon vähä luovutusmielellä jo valmiiks liikenteessä. Edelleen syynä siis mun paskat arvosanat matemaattisis aineis :-(

IMG_1899

Eilen jouduin herään jo 6.30, ku äiti piti viedä töihin. Porukoilla on siis vaan yks auto nyt käytös, joten isukki on kulkenu mun autolla ny töis. Onneks oli siis vapaapäivä, niin herääminen ei haitannu. Pääsin jo aamusta hiihtoladulle ja oli hyvin aikaa valmistautua tampereelle lähtöön.

collageyyh

Otiin sovittu että mennään roosan kans vähä kaupoille. Hain sen töistä kahdelta ja me suunnattiin hesen kautta koskariin. Kierrettiin kaupat läpi, hirveesti ei mitää tarttunu mukaan ainakaa mulle, mitä nyt paria paitaa lukuunottamatta. Käytiin jugissa ja oli hyvää ja siitä sit lähdettiin takas roosalle. Join siellä vielä kahvit ja katoin salkkarit, jonka jälkee lähdin ajeleen kotia kohti. Oli kiva päivä, perus "oota näytän sulle sen ja sen tyypin facesta" ja "joo mä näytän sit sen ja sen sulle" :--D

collagehjihukjk

Tänäänki olin jo aika aikasi hereillä siihen nähden, että meen töihin vasta 19reikäreikä. Noo, on ollu hyvin aikaa käydä koiran kans mettäs lenkillä, poiketa mummulas ja rämpiä lumihanges jossa on polviin asti lunta. Sain mummulta kolme luontoarpaa ja kaikissa niissä oli voitto! Jee :--D

Nyt alan vääntää jotain ruokaa ja siirryn sohvalle telkkarin ääreen valmistautuun henkisesti töihin lähtöön. Heippa!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti