22. maaliskuuta 2013

Every damn day just do it

collageelly collagesotku

E: Taas mä yritän kauheella kiireellä tulla postaan jotain nopeita kuulumisia, mutta aina mulle käy niin, että tässä vierähtää ainaki tunti. Kuvien laitto ja muu on vaan nin työlästä, tai sit oon vaan tosi hidas. No, jokatapauksessa, huomenna aamulla odottaa herätys seiskalta ja suuntaan kasiks töihin. Pitkä päivä edessä, mut sit helpottaa. Edessä siintää jo pääsiäisen viiden päivän vapaat, joten mua ei lannista enää mikään!

Huominen työpäivä ja pumppi vielä ja sit alkaa olla treeniviikko ja myös työviikko pulkassa. Sunnuntaina sit taas levätään ja ladataan akkuja seuraavaan viikkoon. Eilen mä ensinnäkin nukuin pommiin ja olin hiukan juoksujalkaa liikenteessä. Jokatapauksessa silti menin käymään salilla heittämäs aamuaerobiset ja juoksentelin matolla reilun puolituntia. Sit Pirkkalaan ja sieltä mä ajoin tatskan laiton jälkeen kaupunkiin ja treffasin Maren Sokoksella. Siitä me ajeltiin Pyynikin näkötornille ja jätettiin auto parkkiin. Lenkkeiltiin Pispalan harjulle ja käytiin vähän juoksemassa portaita. Se oli ihan huippua! Sykkeet nousi reippaasti yli kahdensadan ja jalat oli liekeissä! Haluan ehdottomasti pian uusiks!

collagepanta IMG_1020 IMG_1024

Tänään taas vuorossa oli aamulenkki juoksumaton kans salilla ja sit normi työpäivä. Töiden jälkeen taas suoraan salille ja jalkareeni kehiin. Puristin vikat mehut itestäni irti ja laahustin jalat täristen kotiin. Nyt oon ansainnu illan sohvalla ja tsekkaan varmaan vielä eilisen duudsonit tuli taloon- jakson ennen ku painun unten maille.

Mulle tuli vihdoinki postissa mun joku kuukausi sitten tilaamat motivaatiokuoret puhelimeen! Ne oli just niin siistit ku aattelin, onneks. Nyt kelpaa. Ja tatskaki on kiva, yhtä juttua vaille valmis, jonka käyn laitattamassa sitten ku tiedän tarkalleen mitä sille tehdään. Mutta joo, kiva siitä tuli. Näätte ehkä joskus ;D

IMG_1039IMG_7767

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti