8. maaliskuuta 2013

Whoever said money can't buy happiness simply didn't know where to go shopping.

IMG_7677 IMG_7676 IMG_7674

E: Mä päädyin yks päivä ihan vahingossa selaileen netissä reenivaatteita ja löysinki aika halvalla pari juttua. Tänään ne oli tullu siwaan ja kävin poimimas ne mukaani töiden jälkeen. Niken shortsit ja toppi, molemmat ihan kivoja ja luulen, että ne tuli jäädäkseen.

IMG_7681 IMG_7682 IMG_7685

Huh, huomenna viel työpäivä ja sit työviikko ohi ja sunnuntaina vapaa. Tänä aamuna heräsin taas kasilta aamulenkille ja kävinki heittämäs semmosen 7,5 km lenkin. Kiersin pitkästäaikaa vähä eri reittejä ja mun ylläriks siel oli tehty uus tie ja vanha pistetty poikki. Olin ihan hukassa ja varma, että mulla menee ikuisuus, enkä kerkiä töihin. Siä mä puhelimen navigaattorin avulla yritin ettiä, mihin mun pitää mennä. Osaan eksyä ihan kotikonnuilla, hieno juttu. No, loppuhyvin kaikki hyvin, emmä ollu ees hukassa ja hetkenpäästä olin jo taas ihan kartalla.

Nyt mä lähden viel piipahtaan salilla salkkareitten jälkeen. Eilen oli rinta, olkapää, ojentaja päivä ja mulla on paikat sen verran kipeenä, että on tainnu olla tehokas treeni. Katotaan, mitä tänään saan aikaseks. Viikonloppuna sit saa levätä. Tänään on viel pakko lähtee testaan uusia vermeitä!

collageuu

2 kommenttia :