18. maaliskuuta 2013

pika pika

Kuva1956 J: moi! Pientä pikapäivitystä mun viimepäivien kuulumisiin, ennenku lähen hiihtään ja hakeen jannelle kaupasta cokista.

Lauantaina lähdin hiihtään ennen töitä, ja se meni kyllä ihan perseelleen. Mun sukset luisti taaksepäin eikä eteenpäin ollenkaa. Aurinko paisto suoraa mua kohti ja olin ihan tulessa sen takia. Olin niin kyrpiintyneenä, että teki mieli alkaa vääntää porua ja huutaa ja polttaa sukset siihen paikkaan. Jollain ilveellä kuitenki tarvoin neljä kilsaa meneen. Silloin vitutti.

collagej

Lauantai-ilta oliki kyllä aika hyvä, siitä kuulette varmaan lisää myöhemmin. Vietin yöstä osan vessassa äitin valvovan silmän alla oksentaen, joten sunnuntaina ei onneks ollu oloja. Lähdettiin eilen Elliinan kans vielä vähä herkkuja hakeen ja mun perus sunnuntain loputonta nälkää hoidettiin ristorante pitsalla, kuin italialaisessa ravintolassa, jaffalla ja maailman paskimmalla leffalla. Oli niin paska, että en kattonu ees loppuun.

IMG_8164

Tänään sitte vielä sinne hiihtään, jos vaikka onnistuis paremmin ku viimeks ja töihin muutamaks tunniks. Meille tuli veikkaus töihin, onneks se on entuudestaan vähä tuttu masiina nii ei tartte ihan hätä kädessä olla!

2 kommenttia :

  1. no just heti tulee veikkaus ku mä oon poissa :D

    VastaaPoista
  2. sannako siellä? :D juu näin pääs käymään, valtsuunki vissii tuli veikkaus? :--)

    VastaaPoista