24. maaliskuuta 2013

Voi hajotus

IMG_7768

E: Nää sunnuntait on joo kyllä ihan kivoja, mutta taas kerran mulla on liian vähä (ei yhtään mitään) tekemistä ja hajoon tähän tylsyyteen ja tekemättömyyteen ihan just! Mä en vaan osaa olla paikallani ja tarviin hirveesti ohjelmaa ja tekemistä kokoajan. Ja sit valitan ku on liikaa tekemistä, mutta oikeesti, enemmän tää tekemättömyys ahdistaa.

Oon tänään jo hakenu kouluun, pessy pyykkiä, tehny ruokaa ja kattonu Annan ja Jaanan kans leffaa, mutta nyt tekis hirveesti mieli lähtee johonki. Edes porukoita moikkaan maalle. Pitäis kuitenki käydä ensin tankilla ja sitä jos jotain vihaan, joten en jaksa.

IMG_7777 IMG_7774

Mä oon muutenki ollu tosi tylsä tänä viikonloppuna. Takana on raskas viikko ja väsyny on vähä lievä sana kuvaan mun eilistä olotilaani. Joten mun viikonloppuni koostu vaan perjantain ja lauantain työvuoroista, pumpista, salista ja sunnuntain huilipäivästä. Perjantaina sängyssä jo ennen kymmentä, lauantaina kymmenen aikoihin samaten. Täydessä unessa jo ennen kahtatoista. Tosi hohdokasta. Ehkä pääsiäisenä jaksaa enemmän.

IMG_1041 collagejou

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti