7. maaliskuuta 2013

wake up and workout

IMG_7668 IMG_7669 collagel

E: Taitaa kyllä olla jotku maailman kirjat sekasin, ku mä istun kaikessa rauhassa kello yheksältä aamulla aamupalalla, vaikka työt alkaa vasta puoli yks. Mä oon noussu jo seiskalta ja käyny heittämässä vajaa tunnin kestäneen aamulenkin ja katellu, kuinka tunnin aikana aurinko alkaa paistaan kirkkaammin ja lämpötila nousee monta astetta. (Jalassa toppahousut, jotka oli lähtiessä -10 asteessa hyvä idea, mutta lopuks -2asteessa ne tuntu jo vähä liiottelulta).

IMG_7663 IMG_7665

Aattelin käydä vielä tästä jonku ajan päästä pyörähtämäs salilla ennen töitä, niin ei sit illalla enään tarvii tehdä mitään. Saa vaan lösähtää sänkyyn töiden jälkeen ja katella vaikka pitkästäaikaa greytä. En oo viittiny pariin päivään avata iltasin konetta ollenkaan, etten vaan jumitu siihen, ku pitäs olla nukkumassa.

IMG_7672

Ostin sunnuntaina kokeiluun paljon puhuttua Fastin proteinbuddingia. Ekalla maistamiskerralla se oli ihan kamalaa, ja olin jo ihan varma et oon heittäny vaan rahaa kaivoon, mutta parin kerran maistamisen ja pidemmän jääkaapissaolon jälkeen se alkoki maistuun jo tosi hyvältä. Kun sitä pitää kylmässä viiden minuutin sijaan monta tuntia ja mittasuhteet on oikeen, se käy ihan herkusta. Seuraavaks haluan kokeilla jotain muuta makua.

6 kommenttia :

  1. Onneksi ostit itsellesi jo tuota testaukseen,koska mulla alkaa ensi viikolla dietti joka ei anna lupaa käyttää tota :'(
    T:Mare

    VastaaPoista
  2. Joo se tuli vastaan ja ku ei susta ollu kuulunu sen jutun kans nii aattelin sit ostaa :) mitä dieettiä sää aalotat?

    VastaaPoista
  3. Jotain Mikä toivoen laihduttaa xD ehkä mun blogi kertoo ensi viikolla;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oonki jo vähä ootellu postauksia! :D

      Poista
    2. Et oo ainut :D mulla katosi inspiraatio viime viikolla kertoa parin viikon urheiluista xD mutta yritän ryhdistäytyä tulevalla viikolla;)

      Poista
  4. vitsi tää sun blogis on kyl ihana<3 ja tykkään kans sikana sun tyylistäs! :)

    fashionsituation.blogspot.com <3

    VastaaPoista