15. maaliskuuta 2013

Strenght doesn't come from what you can do, it comes from overcoming the things you once thought you couldn't.

IMG_7723 IMG_7724 IMG_7725 collagehollister

E: Ihana aurinko ulkona! Mutta voi jestas ku kylmä. Seiskalta heräsin ekan kerran ja mittari näytti -24 astetta. Kasilta uus yritys ja mittari näytti miinus kuutta. Aurinko oli noussu ja paisto suoraan mittariin, joten ei hajuakaan paljonko sielä oikeesti oli. Heitin kunnon toppavarustuksen päälle ja lähdin arskat päässä aamulenkille. Olihan sielä ihan jäätävän kylmä, mutta toi aurinko oli niin siisti, ettei pieni naamajäätyminen haitannu, Nyt mä heitän aamupalaa nassuun ja sit lähden vielä salille ennen illan työvuoroo.

collageölk collagelkj

Eilen mä onnistuin täydellisesti tavotteessani! Kello kuusi aamulla sängystä ylös ja aamulenkille! Tai tässä tappauksessa pakkasta ulkona oli sen kakskymmentä ja kylmä ilma ei houkuttanu, joten suuntasin salille ja heitin aamuaerobiset crosstrainerilla intervalleja tehden. Oli aika loistava startti päivälle. Iltapäivällä kävin vielä uudemman kerran salilla ja illan vietin porukoilla. Ja ehkä se tärkein juttu eilisestä; Oon viimein keksiny mun tatskan! Oon aika innoissani, koska emmä alunperin ihan tommosta suunnitelllu, tai alunperin mun piti ottaa tatska reiteen, mutta se saa nyt vielä odottaa seuraavaan kertaan, koska toi on niin kiva! Alle viikko, hui!

Tänään vika työpäivä ja sit kokonainen viikonloppu vapaata, niin hienoo! Hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti