6. maaliskuuta 2013

Liikkumaan liikkumaan!

Mä oon koko alkuviikon ollu aika reipas. Oon temponu itteni ylös sängystä seiskalta ja lähteny aamulenkille tai salille. Sit kotiin aamupalalle ja siitä töihin. Ja illalla tas pumppiin tai jumpalle. Kuten tänäänki. Mummoaikaan salilla saa paljo huomioo "kauankos juoksit? Juoksit kyllä aika lujaa?" "Vähä reilu puoli tuntia tais mennä" "oho, kilpailetko sä jossain, vai ootko joku muu urheilija?" Joo varmaan oon näyttäny tosi urheilijalta siinä puoli unessa ja puoli kuolleena juostessa :D

Illan sykejumpan jälkee äiti soitteli, et oo onnistunu yrityksessäni ja oon koukuttanu sen greyn anatomiaan. Siitä ruokapöydästä ei sit auttanu muu ku lähtee viemään äitille lisää tuottiksia kyseistä huippusarjaa! Ja samalla reissulla pääsin pitkästä aikaa saunaan, ihana rankan päivä päätteeks päästä kunnon löylyihin!
Nyt ajois nukkuun, huomenna aikasin ylös ja reenaaan! Nii ja tyhmä pikkukuva, eka postaus kännykällä!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti