6. maaliskuuta 2013

"Suomen rikoshistorian iljettävin tapaus"

J: Tiedättekö jo mistä meinaan kirjottaa stoorin teille? Kyllä vaan, Eerikan tapauksesta. Mulla oli töissä eilen hetki aikaa selailla iltalehden nettiä ja mikäs siellä pyörikään ensimmäisenä, ku ko. tapaus. Tiedättekin varmaan, että lapsiin kohdistuva väkivalta on yks niistä asioista jotka mua sitte niin lujaa raivostuttaa. Luin kaikki lööpit (?) läpi, ja voi jehna että mua puistatti.

Mun aivokapasiteetti vaan ei pysty käsittään tommosta asiaa. Mitä vittua? Mä en pysty yksinkertasesti ajatteleen isästä ja äitipuolesta mitää muuta ku pahaa. Mikä siellä ihmisen päässä voi napsahtaa niin pahasti, että täytyy alkaa pientä puolustuskyvytöntä lasta pahoinpidellä? Mä en voi ku kuvitella, miten paljon sen tytön pään sisällä on ollu tuskaa. Mun tulee niin paha olo edes ajatella, miten se kärsi ja sillä ei ollu ketää kenelle kertoo. Lapsena sitä pitää omia vanhempia niinä, joille voi aina kertoo huolet ja murheet. Miltä se on tuntunu, ku näin ei oo voinu tehdä? Vasta 8-vuotias tyttö, ekaluokkalainen. Ykskään lapsi ei oo ansainnu mitään tommosta.

Niin sairaita ihmisiä; pakkosyöttää toista niin, että oksennus lentää ja sitte vielä valokuvata sitä. Omaa tytärtä semmosessa tilassa. Leikellä sen vaatteita ja pukee se niihin samoihin, ja syyttää lasta leikkelystä. Laittaa 8-vuotias käveleen kouluun 4 kilsaa ja kun pakkosyöttäminen ei oo toiminu, haukuttu tyttö läskiksi ja laitettu juokseen hiekkalaatikkoo ympäri. "- Eerikan isä tuli ja kysyi, paljonko olet juossut. Tyttö vastasi, että 96. Minulle tuli mieleen, että se tarkoitti juostujen kierrosten määrää."
Syytetty 8-vuotiasta varkaaksi, otettu kuvia äitipuolen korut päällä ja lähetelty sukulaisille. "Kattokaas mitä Eerika on pölliny". Rajotettu vessassa käymistä, niin että tarpeet pitää tehdä ulkona.

Äitipuoli oli kertonut isälle, että lastenkodissa, jossa hän oli aiemmin ollut töissä, lapsia oli sidottu yöksi käsistään ja jaloistaan. Vai semmosta meininkiä. Kaskun ei oo tämmösestä lastenkodista aiemmin tullu mitään tietoo mediaan? Vai onko? Korjatkaa ihmeessä jos oon väärässä. Ja äitipuoli väitti myös olevansa aivokirurgi. Yeah right.

Syyteen mukaan isä ja äitipuoli sitoivat ja pakkasivat tytön, kun tämä oli menossa nukkumaan. He olivat sitoneet tytön kädet selän taakse, pahoinpidelleet tätä, käärineet lakanaan ja laittaneet sohvalle nukkumaan. Syyttäjän mukaan tytön tukehduttaminen kesti 4-6 tuntia. Mä en sano enää muuta, ku että kiireellä noitten kahden kans saunan taakse ja silvuplee. Jumalauta.

4 kommenttia :

  1. oot niiin oikeessa. Ja Suomi muka hyvinvointivaltio. Tollasia tekoja vaan ei voi ymmärtää. SAIRASTA!

    VastaaPoista
  2. Tässä tapauksessa lastensuojelu saa aivan 101% hävetä!!! asiasta tehtiin monia lastensuojeluilmoituksia monilta tahoilta, jos he olisivat heränneet todellisuuteen tätä tuskin olisi tapahtunut! Luin myös artikkelin siitä kuinka lastensuojelussa on 36 epäkohtaa! siinäkin on 36 liikaa :( koko tapaus on kyl sanoinkuvaamattoman kamala!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne mokas kyllä aika kunnolla. uskomatonta ettei "hyvinvointivaltios" puututa asioihin.

      Poista