13. maaliskuuta 2013

What you do everyday matters more than what you do once in a while

IMG_0897 IMG_0893 IMG_0899

E: Viikko on jo puolessa välissä ja edessä siintää vapaa viikonloppu, kuin siistiä se onkaan! Suunnitelmia ei ole, mutta ei haittaa. Saatiin töissä eilen pääsiäisenki työvuorot ja siel on jotain vieläki siistimpää, nimittäin mulla on silloin neljän päivän vapaat! Kauppa on kiinni kolme päivää ja sielä välissä mulle oli annettu lauantai vapaa, ihan huippua! Tommonen neljän päivän vapaa tuntuu jo ihan lomalta.

Alkuviikko on menny perus meiningeissä. Maanantaina töitä ja pumppia, tiistaina aamulenkki ja sit vielä  päivä salilla ennen illan työvuoroo. Tänäaamuna mun piti herätä seiskalta lenkille, mutta kuinkas kävikään, ei mitään hajua, että mun kaheksasta herätyksestä ykskään olis soittanu. Herään kasilta ja huomaan, että on myöhästä lähtee enää mihinkään ja jatkan viel hetken nukkuimista. Olin tosi väsyny aamulla, ku en vaan millään saanu illalla unta. Sängyssä olin jo kympin aikaan, mutta hereillä olin viel ainaki yhdeltä.
Töiden jälkeen mä kävin kumminki mun lempparijumpalla viel tänään. Vuorossa oli siis Kunnonsyke, eli perus juoksua, hyppyjä ja taivaassa huitelevat sykkeet. Ihan mahtavaa, hiki virtas!

IMG_0889 IMG_0887 collagepuku

Ja koska mä en tänään heränny ajoissa, huomenna on siis vuorossa yritys numero kaksi, herätyskello soittaa kello kuusi. Puoli seiskalta olis tarkotus olla aamulenkillä ja ysiltä töissä. Katotaan kuinka meikän käy. Illalla sit vielä salille huhkiin. Viikonloppuna saa sit taas huilia.

Nyt haukkaan kanasalaatin nassuun ja meen suihkun kautta petiin, tänään sen unen on tultava nopsaan!

IMG_7719IMG_7718 IMG_7716

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti