30. tammikuuta 2013

I can't be your friend if you can't handle my weirdness, sarcasm, stupid jokes, and my tendency to laugh at almost everything.

E: Kukkuu! Tää päivä starttas käyntii vähä erilailla ku yleensä. Yleensä koomailen sängyssä niin kauan, että oon melkein myöhässä, ja tänäänki niin olis tapahtunu, ellen olis heränny puhelimeeni. Mulla oli herätys jo kasilta ja Jaananki piti herätä samalla, mutta enhä mä ees tajunnu torkuttavani ja jossain ajatusten syövereissä olin muka menossa puol kympin sijaan kymppiin töihin. No, ysiltä pojat kuitenki ilmotti olevansa kohta meillä ja me sännättii melko vikkelää ylös. Jaana sano heti ekana et mä myöhästyn töistä ja mä luulin vieläki, että mulla on tunti aikaa. Sit se karu totuus iski, että aikaa on tasan se puolituntia, mutta mä pistin töpinäks ja olin vartissa täysin valmis ja keitin siinä samalla vielä pojille kahvit (melko pahat ja maitoki oli loppu, jes.). Sit säntäsin töihi, ja ehdin just ja just ajoissa!

IMG_7257 IMG_7260 IMG_7261

Töistä lähdin suorilta jumpalle. Tänää oli taas vuorossa paras jumppapäivä, kunnonsyke, ja se ei pettäny tälläkään kertaa! Yhtä tehokasta ja kivaa, just niinku ennenki. Ja taas pitää venata ens viikkoon, että pääsee sinne uusiks. Todennäkösesti paikat on huomenna jumissa ja nyt pitäs kyllä varmaan venytellä, mutta todennäkösesti en saa enään aikaseks. Nyt lähtee taas greyt pyöriin ja loppuilta kuluu niiden parissa.

collage565

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti