23. lokakuuta 2012

B-)

J: morje morje. Nyt ottaa päähän. Pihalla on ihan äärettömän rajattoman ruman näköstä. Siellä sitä on vaan lunta tuprutellu mun nukkuessa. Olis edes varottanu, eihän peuhussa ole edes talvinakkeja alla! Ja isi on koko viikon iltavuorossa, missähän välissä mahtaa tämmönen renkaidenvaihto operazion tapahtua?

IMG_5313 IMG_5318

Voi pieru ku tänään on iltavuoro meikkikselläki, joudun meneen liottaan lenkkareita tonne paskakeliin. Tosi upeeta, loskapaskalumishaibaa joka puolella. Mä niin vihaan talvee, mutta tätä talventuloo vielä enemmän! Mä oon nyt koko ajan enemmän ja enemmän innoissani lähteen veke täältä pikku pohjolasta, kattokaa tää: http://www.youtube.com/watch?v=QPmeXtUnchI

IMG_5291 IMG_5296

Jos mun kirjat ei tänään jo tipahda postilaatikkoon niin täytyy varmaan ottaa posteljoonia raiveleista kiinni ja ruveta uhkailee. (vitsinpoikanen). Toi sää masentaa mua ny niin kamalasti, että ois kiva vaan olla sohvan nurkassa peiton alla ja lukee hyvää kirjaa.

IMG_5279 IMG_5325

Mä oon muuten jekuttanu teitä koko ajan! Oikeesti mulla alkaa tänään viiden eikä kuuden päivän työmaratooni. Oikeesti mä kyllä jekutin vähä itteeniki, eilen vasta paperista katottuani osasin laskee, että nelosen jälkeen tulee viis eikä kuus :--) hyvä minä.
Päätin myös, että ehkä laitanki siihen bucketlistiin vaan 50 kohtaa, en mä millää sais keksittyä sataa :--D

1. Käy uudestaan Magaluffissa. (Ylläri)
2. Käy Tshernobylissä.
3. Käy Norjassa.
4. Hae ajamalla auto saksasta.
5. Ota vähintään 2 tatuointia.

IMG_5310

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti