27. lokakuuta 2012

hola hola

J: Voivoi siellä pitäisi Jaanan jo ottaa unta palloon kovaa vauhtia eikä istua täällä kone sylissä.. Huomenna on työpäivä ja siihen on enää 13,5 tuntia aikaa! Mulle tuli kauhee kiire tälle vanhalle koneelle, olin ensin Jannen koneella mutta se ois tod.näk. hirttäny mut jos ois löytäny mut sieltä..

Mä olin tänään ihan työn touhus hela dagen @work. Oli kuulkaa kaikennäköstä puuhaa, mä pesin koko putiikin lattiatki ja imuroin matot! Huomiselle jäi paskin homma; suolakurkkupöntön pesu.. Njam.

Siellä on sitte pakkanen pihalla, jos joku jostain syystä (esim. ei omista facebookkia) oo huomannu. Voi vittu. Mä oon sitte niin kesäihminen. Mä tykkään sopivasta lämmöstä, niinku magaluffissa iltapäivisin, ja tykkään siitä että pihalla on värikästä, siitä että bemmi käynnistyy nikottelematta, siitä ettei kesällä tarvii krapailla ikkunoita ja pitää lämpöjä täysillä ettei kuole ratissa hypotermiaan ja siitä että on vaan perkele
kesä. Ny tarvii pukee hirveet määrät kledjuja päälle ettei kuole kylmyyteen matkalla postilaatikolle.
Löydän tällä hetkellä talvesta vain kolme hyvää asiaa. Hiihto, joulu ja uusivuosi.

Ny mä meen ennenku nälkä alkaa kaivertaa koloja mun sisuskaluihin (?). Siellä meikkistä odottaa vanha sänky ja kylmä huone.. Voi jestamadeera, pitäsköhän huomisen duunipäivän jälkee suunnata suoraa kotikukkuloille takasi parkaneesee?

1. Käy uudestaan Magaluffissa. (Ylläri)
2. Käy Tshernobylissä.
3. Käy Norjassa.
4. Hae ajamalla auto saksasta.
5. Ota vähintään 2 tatuointia.
6. Hae (ja pääse) poliisikouluun.
7. Hae seuraavassa haussa kouluun.

winter
last winter jebou

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti