23. lokakuuta 2012

What a shitty day

E: Tänään on ollu ihan ankee päivä. Herätys oli jo ennen kuutta ja tietysti just sillon, ku pitäs mennä ajois nukkuun ja saada myös ajoissa nukuttua, se uni ei tuu millään. Mä menin kerranki ajois nukkuun, mutta ei, se uni ei vaan tullu. Kaikki turhat jutut pyöri vaan mielessä, mä suunnittelin kaikkee seuraavan päivän ostoslistasta ens kesän suunnitelmiin, ja pyörin sängyssä hereillä vielä kahdenki jälkeen.

IMG_6075 IMG_6071

Aamulla yöunia oli siis takana vaivaset vajaat neljä tuntia ja olo sen mukanen. Tai ei vielä sillon. Kävelin loskalumessa vielä ihan tyytyväisenä töihin. Työpäivä meni ihan jees, mutta sen jälkeen iski väsymys, masennus, nälkä, kiukku ja kylmyys. Tietteks sen tunteen ku on niin väsyny, että tuntuu, ku kaikki kaatuis niskaan? No, just siltä musta ainaki tänään tuntu. Mä tulin pienten viivyttelyjen jälkeen kotiin ja alotin kauheen kiukkusiivouksen. Tiskasin, pesin peilin, pyyhin pölyt, vaihdoin lakanat ja lopulta olin rauhottunu sen verran, että pystyin istuun alas. Vieläkään sen jälkeen mua ei silti huvitttanu mennä päikkäreille, saatika tehdä itelleni mitään ruokaa. Tässä mä vaan istuin sohvalla ja odotin, että kello tulee puol kuus ja pitää lähtee pumppiin. KiukkupussiElliina lähti tarpoon tonne hyytävän kylmään ulkoilmaan kohti pumppia ja sille reissulle se kiukku sit jäiki. Pumpin jälkeen olo on taas ihan normaali, eikä enää väsytä, saatika kiukuta yhtään. Tein jopa ruokaa itelleni vihdoinki.

IMG_6065 IMG_6053

Mä tilasin muutama päivä sitte itelleni uuden puhelimen, iPhone 4s:n. Olisin halunnu vähä kalliimman ja kivemman puhelimen, mutta äiti ei yhtään innostunu ideasta, mun ja puhelinten huonon yhteistyön takia. "Sun ei tosiaan kannata laittaa noin paljoo rahaa yhteen puhelimeen, ku sulla ei ykskään puhelin pysy paljoo yli puoltavuotta." Joo no tottahan toi on. Mun ennätys on vuoden aikana viis puhelinta. Oon uittanu kaks vessanpönttöön, yhden vesilammikkoon, kaks lumihankeen ja yks lensi melkosessa kaaressa seinään (Eetu väisti, sen vika!). Ja nyt htc päätti vielä jäädä Magaluffin lämpöön. Se kylläki varastettiin ja onneks mä sain sen matkavakuutukseen. Nyt innolla odottelen taas uutta puhelinta ja aion oikeesti ryhdistäytyä! Mun pitäis varmaan ostaa joku kaulapussi sille, jos se vaikka kestäis vähä kauemmin.


IMG_6055 IMG_6058

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti