19. lokakuuta 2012

I could see the future, it's just one dark cloud

IMG_5117

J: hola hola. Elliina aina sanoo, että mä en sais miettiä. Tietty siis saa, mutta ku mä alotan miettimisen niin se rajottuu aina kaikkiin huonoihin juttuihin. Tosi harvoin ajattelen mitää hyviä juttuja. Tänään on yks niistä päivistä.
Oon odottanu intoo piukeena postista muutamaa kirjaa. Sain reissussa luettua vihdoin ton Vince Neilin omaelämäkerran Tatuointeja ja tequilaa ja nyt varmaankin ens viikolla pitäs tipahtaa postilaatikkoon Nikki Sixxin omaelämäkerta Heroiinipäiväkirja ja sit koko bändistä kertova Törkytehdas. Miten niin oon hurahtanu Mötley Crüehen? Ehkä vähän vain :--D

IMG_5198 IMG_5238 Kuva1055

Päätin tosiaan tulla tekeen postausta ja oli niin paljoki olevinaan asiaa. Misä vaan on ne asiat nyt? Pääkoppa huutaa tyhjyyttään ja tekstin tuottaminen tuntuu ny kovin vaikeelta. Mulla on nälkä, pitäs mennä lenkillekki mutta taidan jättää tänään väliin. Ehkä huomenna aamusta. Pitäs vaihtaa lakanat ja pestä lattiat. Mulla on ikävä greyn anatomiaa. Ehkäpä ruuan seuraksi pari jaksoo Frendejä.

JEoo, eilen näin myös Lottaa piiitkästä aikaa. Istuttiin tunnin verran shellinbaarissa tupakinkäryissä ja puheltiin kaikkee maan ja taivaan välillä. Me loppujen lopuks ei kovin usein nähdä, vaikka samalla paikkakunnalla asutaanki varmaan jotain 5km välimatkan päässä. Mut mitä harvemmin näkee niin sitä enemmän on kerrottavaa, eikö?

IMG_5012 – Kopio kuva1067

Niin, ja edellisessä koulukiusaamis -postauksessa olin niin tuohduksissa, että unohdin kokonaan sen bucketlistin! Mä vähä funtsin, että 100 juttua ois aika kova, ja sitte lisään aina ne edellisetki messiin you know, no ette te tajunnu ku en mäkää.. :--D

1. Käy uudestaan Magaluffissa. (Ylläri)
2. Käy Tshernobylissä.
3. Käy Norjassa.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti