1. lokakuuta 2012

my october first

J: Mun lokakuun ensimmäinen päivä alko herätyskellon kilahtaessa kissan kirkuessa. No ei sentään, 6:45 mä nousin vällyjen välistä kohti pitkää ja tuskasta työpäivää. Töissä vierähti 7 tuntia ja meillä oli 29 kokonaan siivottavaa huonetta. Olin ihan varma että menis toisetki 7 tuntia. Töiden jälkeen hurautin kotiinkotiin ja sieltä coreileen kylpylälle. Onneks siellä oli taasen Eeva mun seurana, niin ei tarvinnu ihan yksikseen rehkiä. Siitä se hauskuun alko ku pääsin autoon. Empäs päässy parkkipaikalta pois. Olin meidän vanhalla mersulla ja se laiva ei ihan niin vaan kääntynykkää pois ruudusta. Joko olis osunu viereisiin autoihin tai takanaoleviin. Vittumaisimmat parkkipaikat ikinä! Onneks apu oli puhelinsoiton päässä ja herra kerrasta peruutti maantielaivan ruudusta pois. Ja tarjos vielä essolla kahveetki! Palvelu pelaa :--) Kotonakotona söin vielä naminami kinkkupaistosta ja sit kaupan kautta kämpille. Alotin myös pakkaan reissuun, voi jehna perjantaina mä oon jo kaaaaukana kotoo. APUA, tänään alko pelottaajännittää koko matka. Jäiks! Tässä vielä päivän kuvasaldoa puhelinlaadulla (kymppilaatu), koittakaa kestää, yritin kyllä parhaani niitä muokkailla enemmän silmää hiveleviksi :-)
  Kuva1009
Kuva1014 Kuva1016 Kuva1019 Kuva1020 Kuva1024 Kuva1025 Kuva1028

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti