29. lokakuuta 2012

mmmörö

J: morjes vaan! Mäkin olin viikonlopun maalla, oli vähä taas lyhyempi matka työrintamalle ja no, olihan täällä muutenki ihan mukava olla kerranki kaks yötä putkeen. Poikkesin tosin lauantaina tonne Elliinan kotiinkotiin ja me katottiin niitten perheen leidien kans parit leffat ja syötiin karkkia. Leffojen jälkee parit sämpylät naamarii ja pyörähdettiin aina yhtä tyhjällä ikaalisten kylällä.

Kuva1099 Kuva1095

Eilen mulla piti olla vapaa, mutta lupauduin tekeen yhden työkaverin vuoron lopusta pari tuntia. Se oikeen tarjos mulle donitsin siitä hyvästä! Taisin vahingossa hajottaa tai ainaki laittaa kunnolla jökkiin pahvipaalaimen.. Hups, en mä kyllä tietääkseni tehny mitään väärin..
Töiden jälkeen menin käymään yhdellä kaverilla kahvilla ja sieltä lähtiessä kämpille mä olin kovaa menos lenkille mutta paskat. Jäin tv:n ääreen ja sain vihdoin kirjotettua päiväkirjan ajan tasalle! Sit me käytiin vielä antamassa omat äänemme vaaliuurnaan.

Pictures1 Kuva1108

Tänään oli pitkä duuipäivä, mutta aika antosa. Siellä oli jotai pelaajia oikee tunnollisesti pämpänny, joten voi sitä tyhjien pullojen ja tölkkien määrää. Oikeen sisäinen pulsu heräs ja nyt on auton perässä neljä muovipussillista pulloja. Jee, nyt on parit leipäpaketit ja maitotölkit hetkeks kustannettu :--D

IMG_1608

Tästä pitäs mennä vielä Ellyn kans coreileen ja loppuillan suunnitelmat ompi auki. Joku leffa vois maistua ja
voi kuinka makuhermojani hivelisivätkään dipattavat kurkut ja porkkanat. Hei, ei hassumpi idea!

Huomenna vois piipahtaa kirpparipöytää järkkäämäs ja jos löytyy kaappien perukoilta jotai vanhaa roinaa nii viedä niitä sinne. Mulla on myös pöntön puunaus duunissa yks koulutus, sitä varte olis kuulemma pitäny tehdä netissä joku perehdytyspaska, mutta kas vain, ei tätit töissä ilmottanu mulle ja yhdelle toiselle mittää joten minähän en kysele, antakoot vaikka potkut! :--D

1. Käy uudestaan Magaluffissa. (Ylläri)
2. Käy Tshernobylissä.
3. Käy Norjassa.
4. Hae ajamalla auto saksasta.
5. Ota vähintään 2 tatuointia.
6. Hae (ja pääse) poliisikouluun.
7. Hae seuraavassa haussa kouluun.
8. Aja moottoripyöräkortti.

IMG_1609

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti