18. lokakuuta 2012

Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.



E: Mun innostus on nyt matkan jälkeen oikeestaan melkein kaikkeen ollu ihan kateissa. Töihin meno ei yhtään huvittais, tää blogin kirjotus ei yhtään nappaa ja mä vaan oon kokoajan jossain Magaluf -maailmoissa. Mutta niissä maailmoissa on vaan niin kiva hepailla.

IMG_5863 IMG_5862

Nyt alkaa jo vähä tuntua normaalimmalta, tai arki alkaa rullaileen taas omaan tapaansa. Tänään jopa töihinkään meno ei tuntunu enää niin masentavalta vaan meni ihan rutiinista ja vanhasta tottumuksesta taas. Ja tänään en myöskään ekaa kertaa nukkunu pommiin. Onneks en oo vielä myöhästyny töistä. Noissa reissuissa on aina tää huono puoli, että kotiinpaluu ja lähteminen on aina yhtä kurjaa, jos reissu on ollu  kiva. Ja tässätapauksessa olisin voinu vaikka jäädä sinne.

Komppailen Jaanaa ihan sataprosenttisesti, en olis ikinä osannu odottaa mitään noin siistiä tolta reissulta. Vaikka kaikki aiemmat reissutki on ollu omalla tavallansa kivoja, tää oli jotain ihan erilaista ja niin siistiä. Mä tykkäsin siitä paikasta kamalan paljo, se meno siellä oli ihan huippua ja kaikki ne ihmiset joihin tutustuttiin ja joiden kanssa hengattiin teki tästä reissusta omalta osaltansa mahtavan.

IMG_5893

Oon jo ihan kympillä lähdössä ens vuonna takas ja pitkäks aikaa. Mä melkein jo lasken päiviä ens kesään, vaikka siihen onki vielä seitsemän kuukautta. Loppujenlopuks sekään ei kyllä oo kovin paljoo. Tää kuulostaa omiinki korviin jo ihan typerältä, mutta ku mä en vaan oo yhtään talvi-ihmisiä, vihaan syksyä, sadetta ja kylmyyttä. Talvessa ainoo kiva puoli on, että syksy on ohi, pääsee hiihtään ja lasketteleen ja sit ollaan taas lähempänä kesää. Ja ois niin siistiä päästä viettään kesä etelässä, jossa on aina lämmin, ei suomen kylmiä sateita ja aurinko paistaa ja meno on mahtavaa. Täytyy kattoo mitä sitä vielä päähänsä saa ens kesän suhteen, tässä kerkiää ehkä tapahtuun vielä vaikka ja mitä.

IMG_5441

Eipä tässä tälläkertaa sen kummempaa. Sama arki jatkuu, Ollaan Jaanan kans reippailtu lenkillä joka päivä. Maanantaina olin sekä coressa, että pumpissa ja sen jälkeen onki sit paikat ollu taas ihan jumissa. Eilen oli semmonen kokovartalojumi päällä, että voi juku, mutta nyt alkaa kyllä jo helpotttaan. Huomenna on siis taas aika suunnata kylpylään pumppaileen.   IMG_5443 IMG_5444

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti