31. lokakuuta 2012

Housework can't kill you, but why take a chance?

J: näin mä vaan tulin postaan tänne jotain yber tärkeetä. Asiaahan mulla ei taaskaan oo. Mä en oo ees tehny mitää mainittemisen arvosta.. Eilen me katottii ton Elliinan kans Kulman pojat, se oli ihan hauska raina. Tai oikeestaa välillä revettii semmosee hassuun röhönauruu molemmat. Kantsii tsekata!

IMG_5341

Mä en oo duunaillu mitää maata mullistavaa tänään(kään). Heräsin jo aika aikasi joten vietin aikaani frendien parissa. Josai välis toi yks heräs tuolta ja me käytii lenkillä. Sit mä lähdin pankkii ja kirppikselle. Nyt mää oon tässä. Aika aikaansaava päivä kieltämätä. Onneks on freeday! Vois ehkä pyyhkii pölyt, mut koska se ei todellakaan oo mun lempipuuhaa, nii taidan jättää välii. Eivaa, ehkä yllätän Elliinan :--D shalee.

IMG_5382

Sunnuntaina ois lähtö Summer up cruiselleeee. Tarvis hoitaa % -puoli kuntoo, pakata ja no, siinähän se oliki. Parin viikon päästä pitää tosiaan lähtee juhliin pikkujouluja uudestaa itämerelle siwaväen kaa. Including Sanna. O ou, ehkä pomo (meidän junnujen huoltaja) tosiaan saa hakee meidät putkasta aamulla. Kerroinkohan mä siitä jo? Olikse nyt norsun vai kanan muisti mikä oli hyvä mutta lyhyt? No enivei, mulla on semmonen muisti.

IMG_1642

Mä oon nyt ihan täysillä koukuttunu tohon Heroiinipäiväkirjaan. Kirjassa on siis otteita 80-90 luvulta Nikki Sixxin päiväkirjoista, joita se on suurimmat osaks kirjottanu ku on ollu ihan tutkalla. Saa ihan uuden näkökulma asioihin ja kyllähän mä tiesin ettei se huumeiden veto oo mitää hygieenistä puuhaa, mutta että se on niinki yhyhyh.. Aika huikeeta lukee mitä se on pahimmissa pössiksissä tehny ja ajatellu; lukekaa:

"Istuin prätkäkypärän päälle lattialle ja täytin pullonkorkin vessanpöntön vedellä. Ei mitään hajua, miksen täyttänyt sitä lavuaarista, kuten kuka tahansa täysjärkinen ihminen tekisi. Panin pullonkorkin wc-istuimelle kusen ja tahrojen päälle ja kaadoin siihen kokkelia. Vedin liuoksen ruiskuun, pesin sen paskavedessä, panin vähän konia korkkiin ja keitin sen niin, että sormet kärtsäsivät. Pumpulia ei ollut, joten imaisin vain krääsän ruiskuun ja vedin hihaan."

IMG_5372

Nyt pitäs kehitellä jotain safkaa. Valikoima on vähä huononlainen; kasviksia, hapankorppua, maitorahka, pari banaania, mandariini ja yks leivän päätypala. Ehkä mä löydän viel jotai muutaki, ei vaa jaksas lähtee ajaan kauppaan :--D jaa minä muka laiska.. Yea right.

Laiskuudesta puheenollen, en mä taida keksiä edes viittäkymmentä juttua mun ämpärilistaan, joten saatte tyytyä kahteenkymmeneenviiteen. Enkä millää voinu laittaa edellisiä numeroita numeroina :D


1. Käy uudestaan Magaluffissa. (Ylläri)
2. Käy Tshernobylissä.
3. Käy Norjassa.
4. Hae ajamalla auto saksasta.
5. Ota vähintään 2 tatuointia.
6. Hae (ja pääse) poliisikouluun.
7. Hae seuraavassa haussa kouluun.
8. Aja moottoripyöräkortti.
9. Osta moottoripyörä.

2 kommenttia :