3. lokakuuta 2012

Gonna travel, gonna travel wild and free I’m gonna pack my bags because this great big world is calling me

J: oh mama, kohta on reissureppu pakattu ja huomenna se koittaa. Oon ihan hermona, stressaan älyttömästi sitä lentokentällä oloo. Pelkään hukkaavani Elliinan ja Sannan, joutuvani johki erikoisturvatarkastuksiin ja että unohdan jotain yber tärkeetä himaan. Tai sit mun laukku katoo johonki. Mihkä soppaan mä oon itteni keittäny?

IMG_4921

Mulla on nyt ollu eilinen ja tää päivä vapaata. Sain eilen katottua greyn anatomian neloskauden ja tänään vois kattella viime viikolla postilaatikkoon tipahtaneita frendien seiska ja kasi kausia. Enää puuttuu omasta frendit kokoelmasta ysi ja kymppi kaudet :)) Mulle tuli myös serranon perheen kutos kauden ykkösvoli, mutta tajusin tossa meidän dvd hyllyä kattellessani että kappas, vitoskauden kakkososa puuttuu vielä :--D

IMG_4993 IMG_4992

Tänään pitäs myös palauttaa pari myöhässä olevaa kirjaston kirjaa, pakata loppuun, tehdä huomisen duunipäivän eväät ja käydä lenkillä, ostaa myös ruokaa ja tiskata. Elliina vihjas myös pölyjen pyyhkimisestä. Ei siis todellakaan mun lempipuuhaa, mutta sen mieliks voin ehkä ainaki ton sen ison peilin jynssätä kiiltäväks!

IMG_4966 IMG_4913

Siellä alkaa kyllä olla jo tosi kylmä ja pimee lenkkeillä. Eilen lähdin varttia vaille seittemän jolkotteleen ja matkalla tuli tooosi pimee. Not good for hämäräsokee. Onneks oi onneks katuvalot sytty ja koska en kotona tajunnu tulevan pimee niin nopeesti, en tajunnu laittaa heijastinta. Onneks mulla oli semmonen hassu heijastinkuvio kuitenki takin hihassa, joten se ajo asian enkä jääny auton alle!
Tosi monet muuten on pimeessä tummissa vaatteissa ilman heijastimia. Aloin eilen taas miettiin syvällisiä, ja mietin että miltä se ajatuks susta tuntuis jos jäisit pimeellä auton alle ja autokuski sanoo että "En todellakaan nähny mitään, en yhtään mitään ja sitten vaan kolahti"? Jos halvaannut, katkaset käden tai jotain muuta (ei)vakavaa? Jos autoilija sanoo että olisin ehtiny väistää ja/tai jarruttaa jos oisin nähny heijastimen?
Miks ihmisten on niin vaikee laittaa semmonen 2-5e hintahaarukassa oleva heijastin tai turvaliivi päälle pimeellä? Hävetäänkö sitä? Nythän on vaikka mitä kaikkia hienoja heijastimia nykypäivänä, ei ne oo enää niitä kovasta muovista tehtyjä pyöreitä osuus- tai säästöpankin killuttimia.
Mä en ainakaa halua, että mun henki jää yhdestä heijastimesta kiinni. Älkää tekään :--)

 IMG_4863

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti