30. lokakuuta 2012

if someone makes you so angry, take a deep breath, count to ten, and kill him immediately


IMG_6161

E: Taas kerran vapaapäivän kunniaks nukuin pitkään, mutta oon silti saanu jo paljo aikaseks tänään. Oon siivonnu, pyykänny, käyny kaupassa ja äsken väsäsin ihan ite kanakeiton odottaan, että pääsen suoraan ruokapöytään, ku kotiudun pumpista.

IMG_6155 IMG_6153 IMG_6165

Eilen oli pitkä työpäivä, jonka jälkeen mä treffasin äitin nopsasti. Me pyörittiin vähä kaupoilla ja sit mä ajelin kylpylään Jaanan ja Eevan kans coreileen ja sen jälkeen jäin vielä pumppaileen. Tehokas maanantai on aika hyvä tapa alottaa viikko.

IMG_5365 IMG_5364

Mä oon vähä venaillu, että mun tilaama Greyn Anatomian viides tuottis tipahtas postilaatikosta, mutta ei, ei vieläkään. Alan oleen jo epätoivonen, ku niillä kestää ihan liikaa! Samoin mun tilaamat meikit ja nellyn vaatteet. Eiköhän ne tälläviikolla tuu, mutta sillävälin on tyydyttävä kattoon jotain muuta ja kuluttaan aikansa ehkä jotenki vähä hyödyllisemmin. Sit ku ne Greyt tulee, en taas varmaan muuta teekkään ku makaa läppäri sylissä ja vahtaa niitä kaikki yöt.

IMG_6167

Mun Mallorcan reissusta teettämät kuvat sentään tuli eilen. Jaana osti mulle synttärilahjaks valokuva-albumin, koska ei kestäny mun kaapissa ja hyllyissä lojuvia kuvakuoria ja mä annoin sille kunnian järjestää mun kaikki kuvat albumiin. Se siis eilen tyytyväisenä järkkäs myös noi uudet kuvat albumiin oikein kuvatekstien kera. Kyllä kelpaa.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti