22. lokakuuta 2012

Fuck you (fuck you) Fuck you very, very much

J: No hei vaan hei. Elliina pötköttää jo sängyssä, toivottavasti tää näpytys ei häiritte sitä. Tosin se ei kyllä heräis vaikka sitä heittäis moottorisahalla..
Meitsin jälkimainingit eilisen tiki-illan jälkeen on ollu kyllä yhtä armotonta paskaa. Vittu että on vituttanu ku pientä oravaa koko päivän. Viime yön unia ei oikeen voi yöuniks kutsua, pikemminki jotain epämäärästä unen rajamailla hepailua. Yöllä meni hermot ja tuli kiukku, ja veikkaan että en oo yksin jos sanon että oon kiukustunu ihan syystä. Vittu että toiset osaapi olla jääräpäitä :--) ja veikatkaa 90257 kertaa liittyyks otsikko mihinkää.
Joo ja tottakai mä olin töissä nyhväämässä 8 tuntia. Mieltä on lämmittäny ainoostaan päivän "ateriana" toiminu nakkipaketti, ajatus tuplapalkasta ja se oi aina niiiin hyvännäkönen vartija. "MARRY ME!"

IMG_5255 IMG_5257

Huomenna on luojan kiitos vapaapäivä. Mulla on ainoostaan kaks suunnitelmaa huomiselle. Nuku niin pitkään ku mahdollista ja palauta kirjaston kirjat. Ne on ehkä jotain kuukauden myöhässä, mutta kaikki ajallaan, kaikki ajallaan ;--) Jos nyt satun oikeen innostuun niin kyllä core taitaa huomenna kutsua. Aa mutta hei, taidan katella myös sen leffan minkä noi kaks jantteria oli tänään kattellu! Mistäs näitä "näin vietän vapaapäivän" -ideoita nyt yhtäkkiä näin paljo tupsahti?

IMG_5174 IMG_5176

Tiistaista alkaa kuuden päivän työputki. Voi terppa mä sitte vihaan tommosia. No, muistaakseni sitte työputken jälkeen koittaa jo pian summer up risteily ja saa vähä tuulettua. Ihanku tässä ei ois tarpeeks tuuletuttu.. Buulshittiä minä tarviin itämeren tuuletusta more than anything.

IMG_5254 IMG_5262

Munki kyllä pitäs liittyä tonne kammarikomppaniaan ja painua omaan punkkaan, mutta sitte mun ajatuksen vaan pyöris kaikkialla ja that's not good. Vaikka väsyttääki enemmän ku aikoihin niin en tiä tulisko unimatti laisinkaan heitteleen mun silmiin hiekkaa. Silloin ku mun ajatukset pyörii niin ne todella pyörii. Olis vähä nälkäki sen kämäsen nakkipaketin jäljiltä.. EI en jaksa alkaa tähän kellonaikaan väsään yhtää mitää. Loppujen lopuks on varmaan pakko. Ei muutaku ruisleipää paahtimeen, heissulivei!

Bucketlist vielä! Totesin, että tää alkaa melko hmm.. Matkustus tyylillä!

1. Käy uudestaan Magaluffissa. (Ylläri)
2. Käy Tshernobylissä.
3. Käy Norjassa.
4. Hae ajamalla auto saksasta.

IMG_5112

4 kommenttia :

  1. Äää! :D sun kirjotuksii on aina niin kiva lukee kun kirjotat tosi hyvin! :) ja toi kämänen sana :--D luulin et oon täälpäi ainut joka sitä käyttää! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah, kiitti :--D joo ja kämänen on ihan sanaparhaimmistoo :D

      Poista
  2. voi Jaana ! älä sure, se on vaan yks kusipäää muiden joukossa. Forget IT !
    ja ehkä se vartija lukeeki tätä blogia, ja tulee kosiin sua ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emmä enää sure, suru oli eilisen aihe :D joo täytyy laittaa sen taskuun lappu mis on meidän blogin osote.. vai ehkä sittekki puhelinnumero? voi jummi otan teille kuvan siitä seuraavalla kerralla, sillä on söpö veikee hymy!

      Poista