20. lokakuuta 2012

”How do you get a sweet little 80-year-old lady to say the F word? Get another sweet little 80-year-old lady to yell ‘BINGO!’”

E: Huh, vihdoinki työviikko takana ja huomenna edessä hyvin ansaittu vapaapäivä! Mä olin aamun töissä, sit heitettiin Jaanan kans pikku lenkki ja sen jälkeen Jaana lähti illaks töihin. Täälä mä siis kämpillä yksin yritän kehitellä jotain järkevää tekemistä ja venailen tytsyjen saapumista. 

IMG_6017 IMG_6020 IMG_6022 IMG_6026

Mä vien taas maanantaina kirppikselle tavaraa, sitä tarpeetonta kamaa ku näyttää kokoajan löytyvän jostain lisää. En oo kyllä tehny vielä elettäkään koko homman hyväks, ja kaikki tavarat venailee siis vielä kaapeissa hinnottelua ja laputtamista. Säästän sen homman huomiselle, jos vaikka sattuu oleen tekemisen puutetta. Sitä kyllä tuskin tulee tapahtuun, oon vaan laiska enkä saa mitään aikaseks. 

IMG_6029 IMG_6038

Huomisen aion kyllä oikeesti pyhittää vaan rentoutumiselle ja nukkua pitkään. Ihanaa, ku ei oo mitään suunnitelmia, vaan voi vaan olla. Mä en kyllä vaan osaa kovin hyvin pysyä paikallani, joten luultavasti jo muutaman tunnin hereillä olon jälkeen musta alkaa tuntuun, että on pakko päästä johonki. 

Taas tämmönen turhistaturhin postaus, on tylsää, mutta ei oo mitään asiaa. Nyt mä meen suihkuun ja valmistautuun iltaan!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti