10. marraskuuta 2012

diipadaapa

J: Mulla on hetki aikaa toimittaa ennen töihin lähtöö. Mun tarinakirstussa on ollu vähä huonosti sisältöö viime aikoina, joten en oo sitte vaivautunu mitää ihan turhanpäivästä tänne skriivaileen. Mulla on tällä viikolla ollu aika paljo vapaata, joten kävin torstaina siwalla tekemässä kaikennäkösiä koulutusjuttuja ja ikärajapassin ja parit muut jutut. Siitä päätin suunnata elovainiolle ja siitä vielä kattoon lielahden stadiumin.
Jotain ihan peruskamaa löyty, mut oli välillä kiva olla muuallaki ku parkanon ympyröis.

Eilen taas uppouduin rakkaimpani, sohvan, syliin ja kattelin greyn anatomiaa. Illalla me käytii lenkillä ja vuokrattiin leffa, ja mä sain melkein ähkyn Elliinan ostamista irtokarkeista.
Elliina lähti maalle mukanaan greyt, joten mä alotin tänään entouragen. Kattelin ekan jakson ja vaikutti ihan semijeessiltä. Tulin poikkeen tosiaan täällä maalla ja tästä töihin. Mua ei yhtää kiinnostais viettää mitään kotihiiriviikonloppua. Mun menojalkaa vipattaa, taas, joten lets hope että jotain kivaa tekemistä ilmaantuu.

IMG_6404

Ens torstaina näen piitkästä aikaa Roosaa. Meen sen luo kahvitteleen ja vien sille samalla sen arskat jotka jäi meidän pakettiautoon himoksella. Samalla saan hupparini, jota se lainas himoksella. Ei siis olla ihan hetkeen nähty. Suunnitelmis oli mennä vähä myös hyvästeleen euroja kauppoihin, mutta mulla menee työvuorot sen verran pepulleen ettei se oikee handlaa..

Mut anyways, tämmönen "revin hiukset päästäni ku en keksi kirjotettavaa" -postaus tällä kertaa. Syvästi pahoillani, katotaa jos saan kehiteltyy ens kerraks jotai parempaa settiä. Nyt uppoudun viel hetkeks nettikauppojen maailmaan, moro!

01. Käy uudestaan Magaluffissa. (Ylläri)
02. Käy Tshernobylissä.
03. Käy Norjassa.
04. Hae ajamalla auto saksasta.
05. Ota vähintään 2 tatuointia.
06. Hae (ja pääse) poliisikouluun.
07. Hae seuraavassa haussa kouluun.
08. Aja moottoripyöräkortti.
09. Osta moottoripyörä.
10. Rikastu.
11. Ota tatuointi/tatuointeja.
12. Mene ulkomaille töihin, edes yhdeksi kesäksi.
13. Kirjota kirja.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti