16. marraskuuta 2012

jos metsään haluat mennä nyt..

J: moi. Mikä siinä on, että ku mun pitäs tehä kaikkee muuta nii ajaudun vaan automaattisen robottimaisesti koneelle. Mun pitäis olla kuivaamas ja laittamas reuhkaa kuntoon, pukemassa, pakkaamassa loppuun, SYÖMÄSSÄ ja ajamassa kotiinkotiin ja olla torilla venaamassa reissubussia. No, ei mulla nyt ihan hirvee kiire vielä oo..

IMG_1692

Eilen mä heräsin 8:24 ku juniori soitti. "En ehtiny linkkaan, voikko viedä mut kouluun". Mulla olis ollu herätys puoli tuntia myöhemmin, mut päätin silti auttaa veljee hädässä. Ajoin maalle 20 kilsaa ja heitin broidin kouluun. Kuulemma häpäsin sen ajamalla suoraa koulun ovien eteen :--D no, se on isosiskojen tehtävä.
Mulla oli siis monen monta tuntia aikaa ennen tampereelle hurauttamista. Kattelin jonne aaron jakson vain elämäätä ja söin isänpäiväkakkua. Kävin methäsä samoilemasha lenkin yhteydessä, mummun mökillä mettän siimekses. Tajuun miks se viihtyy siellä, se on rauhallinen paikka.

Kuva1187 Kuva1180

Sit mä lähdin Roosaa moikkaan. Siellä mä vietinki sitte monta tuntia. Tehtiin ruokaa. Mä siis autoin. Laitoin 4dl vettä kattilaan ja heitin riisit perään ja loppu kokkaustuokion istuin sohvalla henkisenä tukena ja vedin pussillisen suolapähkinöitä. Me juoruttiin ja oli hauskaa pitkästä aikaa! Sovittiin, että mennään tässä joskus yhdessä sitte vähä shoppashoppa myös.

IMG_1670

Eilinen ilta meni viel töissä. Pähkinät alko koitua kohtaloks; alko tulla maha kipeeks. Onneks vesi autto. Onnistuin taas säheltään sen pahvipaalaimen kans, mut tällä kertaa mä en oikeesti tehny mitää väärin; se vaan päätti jökittää just mun vuorolla :--D nyt mä meen kuivaan peruukin, moi!


01. Käy uudestaan Magaluffissa. (Ylläri)                                     14. Ota kulmakoru uudestaan.
02. Käy Tshernobylissä.                                                             15. Hanki koira.
03. Käy Norjassa.
04. Hae ajamalla auto saksasta.
05. Ota vähintään 2 tatuointia.
06. Hae (ja pääse) poliisikouluun.
07. Hae seuraavassa haussa kouluun.
08. Aja moottoripyöräkortti.
09. Osta moottoripyörä.
10. Rikastu.
11. Ota tatuointi/tatuointeja.
12. Mene ulkomaille töihin, edes yhdeksi kesäksi.
13. Kirjota kirja.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti