28. marraskuuta 2012

“You do what you can when you can, while you can. And when you can’t, you can’t.” - Dr. Bailey

J: muutun kohta mökkihöperöks, en oo käyny pihalla kertaakaa tänää. Mun piti mennä lenkille, mutta Elliinan ilmottaessa pihalla olevan 4 astetta pakkasta päätin tehdä sisäjumpan (=maailman laiskinta kahvakuulan heittelyä.

Mun vain elämää cd tipahti tänään postilaatikkoon! Voi jehna, mä oon ostanu ihka oikeen cd levyn viimeks joskus amiksen ykkösellä (lauri tähkää) ja sitä ennen ala-asteella. Seiskalla oli kova juttu ku Elliina alko polttaa mulle cd:itä :--) rock on.

Mä vähä vahingos jäin koneelle vaikka piti ruveta vetään hirrrveetä kuuden tunnin rääkkijumppaa 500kilon kahvakuulalla (yea right). Kauhee hätä saada pikkujouluihin joku tanttuhepene päälle. Piti vielä keksiä paikka missä on nopee toimitus, joten päätin että näistä ginan mekoista on nyt joku valittava. Paras vaihtoehto lähti tilaukseen ja olis paree olla hyvä, muuten meen verkkareissa ja kukaa ei huoli mua mukaansa..

Kohta se pukkiki jo tulee oville kolkutteleen painavien kassien kanssa jotka odottaa tyhjennystä. Katotaan vaan saako kukaa meitsiltä lahjan lahjaa.. Oon maailman surkein lahjojen ostaja muutenki. Tiedän ainoostaan mitä hankin Niinalle, oon sitä jo vuoden kehitelly. Ku vaan sais aikaseks.. Elliina on ihan innoissaan joulusta ja ruuista ja koristeista ja kaikesta. En yllättyis jos se ois saanu tänne kämppään raahattua kuusen joku päivä ku tuun illalla duunista. Jouluruuat on tietty hyviä, mut eihän ne nyt eroo niin paljo muista ruuiasta? Okei ei sitä kinkkua nyt joka viikko vedellä nassuun, mutta voihan porkkana- ja muita pahoja laatikoita syödä vaikka juhannuksenaki! :--D mulle joulu ei oo mitenkää nii erikoista aikaa, enemmän odotan itse joulupäivää ku lähetään baariin!

Elliina oli yhtenä yönä päättäny vessareissullaan vääntää keittiön patterin kiinni koska se kuulemma humisi. Siis mitä!? Se humina ei todellakaan kuulu sen sänkynurkkaukseen. Joku oli tainnu seikkailla vähä unenpöpperöis vessaan? Mut nyt on taas patteri päällä, onneks, alko jo jääpuikkoja kasvaan perseestä. Täällä on muutenki taas vähä kylmä koko huushollissa, tarvii taas alkaa taistella pattereiden kans.

Oikeesti, nyt musat pauhaan että lakkaa naapurin radio sun kuulumasta ja kahvakuula heiluun. Heippa!

 IMG_5723


01. Käy uudestaan Magaluffissa. (Ylläri)                                     14. Ota kulmakoru uudestaan.
02. Käy Tshernobylissä.                                                             15. Hanki koira.
03. Käy Norjassa.                                                                        16. Hanki vartijanpätevyys.
04. Hae ajamalla auto saksasta.                                                  17. Opettele tekeen ruokaa.
05. Ota vähintään 2 tatuointia.                                                   18. Vietä mahtavin nuoruus koskaan.
06. Hae (ja pääse) poliisikouluun.
07. Hae seuraavassa haussa kouluun.
08. Aja moottoripyöräkortti.
09. Osta moottoripyörä.
10. Rikastu.
11. Ota tatuointi/tatuointeja.
12. Mene ulkomaille töihin, edes yhdeksi kesäksi.
13. Kirjota kirja.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti