23. marraskuuta 2012

ei mitään kerrottavaa

J: oon huijannu teitä taas. Ei mun kamerassa ookkaa mitää vikaa, selvittelin vähä onkelmaa eilen ja totesin että vääntämällä tätä nappulaa onkelma on poissa! Oon mä aika taitava.
Kirjottelen täs ny vähä pikakuulumisia ku mulla on hiusväri päässä ja pitäs vielä suihkasta mummulan kautta töihin ja heittää papalle muutamat valokuvat mitä teetin sille.

IMG_5623

No mitäs mulle ny sitte kuuluu? Eipä oikeestaan yhtään mitään. Pari vapaapäivää on tässä ollu, mutta ne on enimmäkseen vierähtäny greyn anatomian parissa. Eilen myös lähin seikkaileen maailman kamalimpaan ajokeliin, pimeeseen ja tihkusateeseen. Piti nääs hakee Janne ja sen kamu kankaanpäästä ja sain mä sitte niitä aikani siellä odotellakki. Ylläri, mut onneks cittari pelasti mut ja kävin tyhjentämäs parrotsin pähkinähyllyn!

IMG_5676

Ette tiedä mikä tuska tätä on kirjottaa. Mulla nimittäin ei oo laseja päässä, jätin ne kylppäriin koska en halunnu sotkee niitä hiusvärillä. Silmät ristis ja nenä kii näytös yritän selvitä tästä kunnialla. Muutenki oon huomannu liikenteessä varsinki, etten oikee taas vaihteeks nää kauas enää niin hyvin. Onhan noi kakkulat mulla jo kohta kaks vuotta ollukki. Ois varmaan aika mennä tarkastuttaan näkö ja hommata uudet linssit.

IMG_5590

Pitäis vielä vääntää jotain safkaa etten ihan laihtuun pääse. Tänään Jaanan gourmee keittiössä valmistetaan riisiä ja kanakastiketta. En oo koskaan keittäny riisiä, enkä tehny kanakastiketta että nyt vähän jännittää miten sujuu. Mikään kun ei vituta niin paljoo ku pilalle menny ruoka.

IMG_5710

01. Käy uudestaan Magaluffissa. (Ylläri)                                     14. Ota kulmakoru uudestaan.
02. Käy Tshernobylissä.                                                             15. Hanki koira.
03. Käy Norjassa.                                                                        16. Hanki vartijanpätevyys.
04. Hae ajamalla auto saksasta.                                                  17. Opettele tekeen ruokaa.
05. Ota vähintään 2 tatuointia.                                                       
06. Hae (ja pääse) poliisikouluun.
07. Hae seuraavassa haussa kouluun.
08. Aja moottoripyöräkortti.
09. Osta moottoripyörä.
10. Rikastu.
11. Ota tatuointi/tatuointeja.
12. Mene ulkomaille töihin, edes yhdeksi kesäksi.
13. Kirjota kirja.

IMG_5624

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti