20. marraskuuta 2012

finally

IMG_6483

E: Vihdoinki, mun aivan liian pitkäks (4 viikkoo!) venyny puhelimen odotus on ohi. Uuden hankinta ei siis sujunu ihan ongelmitta, vaan jouduin perun Gigantin tilauksen, koska ne puhelimet oli niiltä loppu, eikä uusia meinannu millään tulla. Lopulta mä siis luovutin sen kans ja loisto säkällä sain hommattua samaisen puhelimen hyvällä hinnalla tuolta Ikaalisista. Nyt oon siis onnellinen iPhonen omistaja ja oon ihan intona lataillu kaikkia sovelluksia pitkin päivää. Hakkasin eilenki puoli kolmeen asti yöllä sanajahtia ku en vaan pystyny lopettaan. Kyllä, erittäin fiksua, etenki ku edessä on työpäivä.

IMG_6486 IMG_6491 IMG_6492

Eilen tipahti postilaatikkoon myös taaas uus Greyn Anatomian tuottis. Nyt on vuorossa 6. kausi ja katon taas niitä niin nopsaa, että pian on edessä jo uuden tilaus jälleen. Ne on vaan niin hyviä, että aina on pakko kattoo uus jakso edellisen perään.

IMG_6496

Mä oon taas ollu kokopäivän niin menossa, että oon suunnitellu aamusta alkaen ruuanlaittoo, mutta vasta ilta kymmeneltä pääsin syömään. Töiden jälkeen en kerinny käymään kotona, vaan heitin vaan äkkiä välipalaa kaupalla nassuun ja menin suoraan pumppiin. Pumpin jälkeen kaupan kautta kotiin, mutta jotenki se aika taas katos tiskaillessa ja muita kotihommia säädellessä niin, että yhtäkkiä kello oli jo yli yheksän. Nyt lähtee käyntiin taas Greyn Anatomia ja sit unille!

IMG_6489 IMG_6485

Mulla on edessä kaks vapaapäivää ja ohjelmassa on mm. näöntarkastus, tapetointia (jos nyt vihdoinki saatais aikaseks jotain) ja porukoilla pyörähtämistä ja tietty salilla pitäis mennä huomenissa käymään.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti