26. marraskuuta 2012

If the facts don't fit the theory, change the facts.

IMG_0019

E: Mulle iski kauhee paniikki tänää, ku Jaana infos tekevänsä ton 10 faktaa -postauksen, mutta siinä hetken asiaa sulateltua työn tiimellyksessä, mä olinki yhtäkkiä keksiny siitä jo ne 10 faktaa myös. Halusin keksiä ne ennenku se julkasee omansa musta, etten tiä mitä sieltä tulee. Nyt ne on mun kännykässä ylhäällä ja odottaa kirjottamista ja kuvittamista. Mutta sitä itse postausta saatte vielä tovin odottaa, koska mä oon nyt Eetun datausluolassa, eikä mulla oo täälä kuvia, aikaa eikä kyllä inspiraatiookaan ruveta niitä vielä rustaileen. Ehkä huomenna.

IMG_0018 IMG_0020

Tein eilen maratooni sunnuntaityövuoron aika lyhyillä yöunilla, mutta se meniki paljo odotettua nopeemmin ja iihan kivasti. Kaupat ku on nyt auki ilta ysiin sunnuntaisin niin mäki sain kunnian tehdä tommosen pitkän vuoron ennen joulua. Onneks se on nyt ohi ja seuraavat pari sunnuntaita saa olla vapaalla.

IMG_0042

Tänään olin kahta kauheemmin väsyny ku aamulla herätyskello huusi ysiltä internet friendsiä minkä kerkis, ja mä en millää olis halunnu avata silmiä. Säälin Jaanaa sen verran ja nousin lopultaki ylös. Hammaspesun kautta lähdin suoraan salille aamujuoksuille. Juoksennellessa meni semmonen vähä reilu puolituntia ja sit takas kotiin aamupalalle ja valmistautuun töihin. Sain taas hyvän startin päivälle ja työpäivä meni ihan hujauksessa ohi. Töiden jälkeen ajelin maalle ja kävin taas äitin ja muiden kylän naisten kans jumpalla.

Vielä ku jaksais nousta tästä sohvalta ja ajaa takas kämpälle, mutta energiat tais loppua tähän. Onneks huomenna on vasta iltavuoro.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti