7. marraskuuta 2012

kiirekiirekiire

E: Huhhuh mikä päivä! Oon tehny pitkän työpäivän, jonka jälkeen ajoin tallapohjassa maaseudulle jumpalle äitin ja muiden kylän mammojen kanssa (silti oli aika hiostava kuntopiiri, huomenna varmaan paikat kiittää), siitä suoraan viemään meidän 18-v synttärisankaria kauppaan ja sinnehän se jäi juhlimaan ja sit vielä sen jälkeen mä lopultakin pääsin mun päämäärääni, kotiin maalle piipahtaan. No, nyt kello on jo kohta kakstoista, oon ollu täälä tunnin ja pitäs jo olla menossa kämpille nukkuun. Taitaa jäädä taas yöunet vähä vähiin.

IMG_6139 IMG_6142

Mun viikonlopusta vielä sen verran, että tosiaan meidän firman "pikkujoulut" K-team päivät oli taas kerran ihan kivat hippalot. Nähtiin paljo uutuuksia, pelattiin erilaisia pelejä ja piipahdettiin me myös Naantalin kylpylässä sekä ettimässä Turun keskustasta jotain kivaa paikkaa, tosin huonoin tuloksin. Päivä oli toosi pitkä aamu 4.30 herätyksen jälkeen, mutta kyllä me sielä silti ilta kymppiin asti viihdyttiin. Sieltä sit takas kotiin nukkuun ja taas takas Turkuun laivaileen. Oli aika siisti viikonloppu.

IMG_5437 IMG_5448

Ens viikonlopustaki tulee kiva. En oo nähny Maree piitkään aikaan, joten eilen illalla mä sain loistoidean ja  päätin ilmottaa sille, että tuun viihdyttään sitä sunnuntai-maanantai illaks ja yöks. Tiedossa siis serkusten juoruilua ja ehdottomasti jätskiä. Siitä ei voi tulla ku kivaa!

Ja vielä ihan sillain btw, vaan ehkä minä voin pystyä ajaan töissä kärryllä päin seinää niin, että nenästä tulee verta. Vähä näky tähtiä.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti