21. marraskuuta 2012

I am so clever that sometimes I don't understand a single word I am saying. -Oscar Wilde

J: morjesta pöytään ja miksei vähä pöydän allekki. No ei vais. Mulla on ollu ihan hepulipäivä. Johtuskos ehkä eilisestä 10 tunnin ja 15 minuutin työrupeemasta? Tänäänki väänsin duunia 8 ja puoli tuntia, ja väsymys iski päälle levottomuutena. Oon vieläki aika hysteerisellä tuulella, meinaa alkaa kikatuttaa koko ajan mutta en uskalla alkaa vetää kunnon röhönauruja koska musta tuntuu, että Elliina nukkuu koska se on niin hiljaa. Toinen vaihtoehto sen nukkumiselle on sen melkeimpä sairaalloinen sanajahti riippuvuus.

Kuva1215

Mua on nyt pistäny joku naurukärpänen, koska hymyilen melkein ääneen jo näille sanoillekki mitä tänne skriivaan. Mun täytyy rauhottua. Mä oon niin happy muutenki koska kuumakuumempikuumis kävi tänään kattomassa mua. Sannakin kävi toteemassa, että aika oikeesti on kuumis kyseessä. Leikittiin Elliinan kans himassa vähä salapoliiseja ja saatiin juttuja selville. Tititididii. Oottakaa vaan, kohta meitsiä voi tulla kattoon hullujen huoneelle johki skitsofreenikkojen osastolle. Ei vais, ei saa leikkiä vakavilla asioilla :-D

IMG_1736

Huomenna on vapaapäivä. Mun rakas kultamussukka järkkäri on alkanu temppuileen, joten voisin kiikuttaa sen johonki josta se kuljetettais eteenpäin korjaukseen. Takuutakaa ei oo enää jäljellä, joten luultavasti itken verta korjauslaskun tipahtaessa postiluukusta. Ja varotuksen sanasena teille kamut; joudutte tyytyyn yyber laadukkaisiin kahden megapikselin kameralla otettuihin kännykkäkuviin sen aikaa. Koittakaa kestää ;-)

kuva1218

Elliinan mielestä oon hullu, ku herään vapaa- tai iltavuoropäivinä jo ysiltä. Ei se mun mielestä oo hullua, en vaa haluu että päivä lipuu ohi ja mä en ehtiny kyytii ollenkaa. Huomenna päätin, että annan itteni ottaa unta palloon ainaki kymppiin asti. Sit mäki alotan greyn anatomian 6. kauden JES!

Ei täs ny tän seksikkäämpää. Hei! Kehotan kuunteleen ton Cheekin version Katri Helenan Puhelinlangat laulaa biisistä, ihan huikee! (vain elämää cd:n ostoo odotellessa <33333) God nat allihoppa!


01. Käy uudestaan Magaluffissa. (Ylläri)                                     14. Ota kulmakoru uudestaan.
02. Käy Tshernobylissä.                                                             15. Hanki koira.
03. Käy Norjassa.                                                                        16. Hanki vartijanpätevyys.
04. Hae ajamalla auto saksasta.
05. Ota vähintään 2 tatuointia.
06. Hae (ja pääse) poliisikouluun.
07. Hae seuraavassa haussa kouluun.
08. Aja moottoripyöräkortti.
09. Osta moottoripyörä.
10. Rikastu.
11. Ota tatuointi/tatuointeja.
12. Mene ulkomaille töihin, edes yhdeksi kesäksi.
13. Kirjota kirja.

Kuva1212

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti