3. marraskuuta 2012

heei, on niin helppoo olla onnellinen

J: joo voi pyhäinpäivä mä vaan sanon! Olin töissä 6,5 tuntia ja ny on semmonen hartialukko että halleluujaa halleluujaa. Siis ihmisiä vaan oli ja meni ja tuli ja kassa kilisi. Sitä se on olla ainut kauppa auki pyhäpäivänä, yhtä juoksua koko päivä. Onneks kuuma kuumempi kuumis oli vuorossa ja tuli ilahduttaan mua ;--) Joku vois luulla että mulla on siihen vartijaan joku sairaalloinen pakkomielle mutta ei.. vielä. No vitsi vitsi :--D

Tää mä ny vaan nökötän kotona perse homeessa. Jorailen yksinäni ku Elliina on omilla menoillansa. Mikäs tässä, jos jaksas suihkuun raahautua nii sit vois uneksia kuinka kuuma kuumempi kuumis kesken työvuoron hakee mut kahville.. No aina saa unelmoida :-D

Joo.. Mä oon melkein saanu pakattua huomista varten. MELKEIN!? Laukku ammottaa tyhjyyttään.. Ehkä mä ihan kohta :D Jumputan täällä happee biisiä ja se kuulostaa satamiljoonaa kertaa paremmalta ku mä feattaan Brädiä ja Illiä. Niinku kaikki muutki biisit mun feattaamina. Okei, toiki oli vitsi. Vai oliko?

Huomaatteks miten paljo tärkeetä ja maailmaa parantavaa asiaa musta taas oikeen purrrsuaa? Joo mä en pysty pidätteleen itteeni, tää tärkeys pitää vaan saada teidän nähtäville. No mulla on ny hyvä fiilis parin masispäivän jälkee että on melkei oikeesti kiva jorata tää yksin. Kohta avaan skumppapullon. Ei, en avaa. Vitsailin taas. Menittekö jo lankaan?
Kohta mä alan pakkaan ja sitte mä voisin kattella jakson Vain elämää -sarjaa. On muute aika hyvää settiä, suosittelen tsekkaan ruutu.fi:stä josset juuri sinä mahdollisesti oo sitä vielä nähny! Ny mä meen sinne paljo puhuttuun suihkun ihmeelliseen maailmaan, goooodbye!

01. Käy uudestaan Magaluffissa. (Ylläri)
02. Käy Tshernobylissä.
03. Käy Norjassa.
04. Hae ajamalla auto saksasta.
05. Ota vähintään 2 tatuointia.
06. Hae (ja pääse) poliisikouluun.
07. Hae seuraavassa haussa kouluun.
08. Aja moottoripyöräkortti.
09. Osta moottoripyörä.
10. Rikastu.
11. Ota tatuointi/tatuointeja.

IMG_5507

2 kommenttia :